Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СТАН РИНКУ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА АСОРТИМЕНТУ ПРАЛЬНИХ МАШИН

ВСТУП

Асортимент товарів, що виробляється або продається певним підприємством, являється одним з факторів, що впливають на розмір отримуваного прибутку. Крім цього він має значний вплив на ряд інших кількісних та якісних показників роботи підприємства: рентабельність,оборот,конкурентоздатність, долю ринку та ін.

Успіх підприємства на ринку залежить від правильно розробленої і послідовно здійснюваної товарної політики, саме успіх являється головним критерієм оцінки діяльності підприємств, і саме він, дає можливість реально оцінювати свої можливості на ринку

Формування асортименту товарів, в сучасних умовах жорсткої конкуренції, являється важливим елементом в діяльності будь-якого підприємства. А для вирішення питань пов’язаних з формуванням асортименту, його управлінням і вдосконаленням підприємство отримує вихідні дані на основі вивчення ринку та перспектив його розвитку.

Актуальність теми. На мою думку формування асортимент товарів – один з найважливіших процесів діяльності роздрібного торгового підприємства, від того наскільки раціонально сформований асортимент, залежить успіх підприємства.

Тому, магазину «COMFY» дуже важливо мати уявлення про:

· формування товарного асортименту як елементу комерційної діяльності торговельних підприємств;

· фактори, що впливають на формування товарного асортименту;

· сутність, цілі та завдання асортиментної політики в умовах ринку;

· обґрунтування асортиментної політики підприємства;

· показники, які характеризують товарний асортимент у роздрібних підприємствах .

Метою курсової роботи є дослідження процесу формування асортименту товарів в процесі здійснення комерційної діяльності та розробка перспективних шляхів його удосконалення в магазині «COMFY».

Основні завдання поставлені метою роботи:

· Висвітлити теоретичні основи формуванню асортиментів товару.

· Охарактеризувати асортимент товарів на підприємстві «COMFY».

· Проаналізувати формування асортименту товарів на підприємстві «COMFY»

· Проаналізувати ефективність формуванню асортименту товарів в роздрібній торгівлі та шляхи її підвищення на підприємстві «COMFY»

· Зробити висновки.

Предметом дослідження виступає формування асортиментної політики в магазині «COMFY».

Об’єктом дослідження курсової роботи є формування асортименту товарів.

Основні методи дослідження, що використовуються при написанні роботи: дослідження, абстрагування, аналіз.

Курсова робота складається з вступу, п’яти розділів, висновку та пропозицій, списку використаної літератури, додатків.


 

СТАН РИНКУ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА АСОРТИМЕНТУ ПРАЛЬНИХ МАШИН

 

 

Промисловість України виробляє близько ста найменувань електропобутових машин та приладів, тоді як у високорозвинених промислово країнах (США, Німеччина, Японія, Англія, Франція) виробляють понад 400 видів побутової техніки. Роздержавлення визначило сьогоднішній стан ринку, на якому утвердились товари практично всіх провідних світових виробників, при цьому імпортний сегмент ринку продовжує розширюватись і витискає українських виробників. Тому комерційні структури для населення України закуповують різноманітні електропобутові прилади та машини в провідних фірмах Німеччини, Японії, США, Італії, Франції та інших країнах.

Імпортом електропобутової техніки в Україні займаються понад 150 великих і середніх фірм. Проте з урахуванням усіх малих фірм-імпортерів, які не проводять масштабних рекламних кампаній і не беруть участі у виставках, загальна кількість імпортерів побутової електротехніки збільшиться як мінімум втричі. Тобто майже 500 фірм (1,5 % суб'єктів економічної діяльності) в Україні ввозять побутову техніку. Близько 70 % фірм пропонують новий асортимент побутової техніки, 20 % фірм спеціалізуються на великій побутовій техніці, а 10 % пропонують тільки малу побутову техніку.

Сьогодні на ринку побутової техніки України представлено близько 200 моделей побутових холодильників і морозильників, пральних машин і понад 300 найменувань малої побутової техніки. Частка вітчизняних моделей складає близько 10 % представленого на ринку модельного ряду як великої, так і відносно малої побутової техніки. Відповідно до оцінок фахівців, розподіл обсягів продажу на українських ринках великої побутової техніки характеризується такими даними (у % до загального обсягу): "Арістон Індезіт" – 40 %, "Зануссі" – 12 %, "Ровента" – 10 %, "Ардо" – 12 %, "Бош", "Сіменс" – 5 %, "Електролюкс" – 2 %, інші – 18 %.

Оцінити сегментацію ринку малої побутової техніки досить важко через складність асортименту. Необхідно відзначити, що товари для середнього класу в даний момент представлені торговельними марками "Тефаль", "Молінекс", "Ровента", "Бош", "Сіменс" "Філіпс", "Браун" та ін. Товари, що розраховані на менш заможного покупця, представлені торговельними марками "Уніт" (Австрія), "Меліса" (Швеція), "Северин" (Німеччина).

Аналіз стану виробництва найважливіших видів побутової техніки в Україні показує:

1) від'ємну динаміку за період 1990 – 1999 років – високі темпи зниження виробництва (наприклад, обсяг випуску пилососів, міксерів, чайників, соковижималок, м'ясорубок зменшився в понад 10 разів; кавоварок і вентиляторів – у 50 разів; кавомолок – у 60 разів, а фенів – майже в 90 разів). Різке зниження обсягів виробництва в основному пояснюється низьким рівнем купівельної спроможності населення; невисокою конкурентоспроможністю вітчизняної побутової техніки порівняно з аналогічною імпортною продукцією.

2) позитивну динаміку за період 2000 – 2009 років – високі темпи зростання реалізації всіх асортиментних груп електропобутових виробів (наприклад, продаж пилососів збільшився в понад 3 рази; прасок – майже в 2 рази).

3) слід зауважити, що з 2010 року, збільшилося виробництво електропобутових товарів, зокрема пилососів, прасок, м'ясорубок, кавоварок, духовок, що позначилось і на структурі реалізації, бо споживчий ринок поповнився українськими товарами. Така тенденція збереглась і в 2014 році.

Віддзеркаленням політичної та економічної ситуації на сьогодні в Україні став ринок побутової техніки, а саме ціни на товари. Індекси оптових цін на деякі побутові товари і середньомісячна заробітна плата, за даними Держкомстату України, показують, що в 2015 році, порівняно з 2014 роком, купівельна спроможність населення зменшилась на холодильники в 6,2 рази, пральні машини – у 5,2 рази, електропилососи – у 3,8 рази. Зважаючи на високі темпи інфляції (понад 38 %) та практично незмінну середню заробітну плату на 2011 – 2015 роки ситуація не змінилась.

Насиченість ринку електротоварів залежить від імпорту, але в основному все ж таки від вітчизняних виробників, у тому числі регіональних. За останні декілька років ринок електропобутових товарів в Україні виріс у 5 разів. Побутова техніка стала дешевшою і доступнішою для вітчизняного споживача. Підтримка та розвиток власного вітчизняного виробництва електропобутових товарів має стати головним завданням держави.

В даний час промисловістю випускається достатньо широкий асортимент побутових електротоварів. Останніми роками пристрій електропобутових товарів зазнає істотні зміни завдяки широкому впровадженню мікроелектроніки. У виробництві електропобутових товарів все ширше застосовуються лінії автоматичної збірки за допомогою міні-роботів. Розширяється виробництво товарів з підвищеними функціональними можливостями. Безперервно удосконалюється асортимент у напрямі підвищення їх якості, збільшення тривалості дії. Велику увагу надається дизайну електропобутових товарів, випуску виробів, відповідних сучасним напрямам моди.

Якщо розглядати ринок роздрібної торгівлі електропобутовою технікою в Україні з погляду конкурентної боротьби між окремими суб`єктами торгівлі, то його можна характеризувати як олігополію. Характерними рисами ринку електропобутових товарів є такі тенденції:

– наявність невеликої кількості продавців (незважаючи на значну частку роздрібних точок, більшість з них або об’єднана в мережі, тобто контролюється з одного офісу, або роздрібні ціни в них контролюються якимось одним постачальником);

– стандартизованість продукції (пральна машина відомої марки, придбана на сусідньому ринку, нічим не відрізняється за своїми товарознавчими характеристиками від тієї, що пропонується в іншому торговельному центрі);

– олігополія: усі учасники ринку обов’язково враховують поведінку конкурентів, виробляючи власну стратегію поведінки;

На ринку електропобутових товарів відбувається боротьба за покупця. Загалом, якщо розглядати магазин як торгову марку, то рівень його продажу розподіляється приблизно таким чином:

– потенційні покупці – (близько 25-30 %);

– покупці, котрі є постійними покупцями магазину;

– разові покупці – (близько 70-75 %);

– покупці, котрі не є прибічниками конкретного магазину, а шукають, де можна придбати потрібний їм товар подешевше.

На жаль сучасний споживчий ринок побутової техніки в Україні характеризується великою розмаїтістю моделей в основному імпортної техніки. Конкуренцію імпортним виробам на ринку складають тільки українські холодильні прилади і частково кухонні плити.

Товарний асортимент – це підбір або набір різноманітних товарів, об'єднаних певною споживчою, торговою або виробничою ознакою.

Асортимент - комплект, сукупність сортів. Однак у сучасній торговельній практиці поняття "асортимент" набуло більш широкого змісту, ніж проста сукупність сортів. Під асортиментом товарів розуміють перелік, номенклатуру товарів, їх різновидів, сортів тощо, об'єднаних або поєднаних за певною ознакою.

Пральна машина— електропобутова машина для прання.

Прання в побутових пральних машинах здійснюється механічним перемішуванням білизни в пральному розчині. Перемішування білизни та активація прального розчину в машинах виробляється обертовим лопатевим диском (активатором) або барабаном. Пральні машини виготовляються наступних типів:

СМ - пральна машина без віджимання;

СМР - пральна машина з ручним віджимом пристроєм;

СМП-пральна машина напівавтоматична, у якій управління окремими процесами обробки тканин виконується оператором;

СМА - пральна машина автоматична, у якій управління процесами обробки тканин виконується в відповідно до заданої програми.

 

В залежності від конструктивних особливостей машини класифікуються:

за номінальною завантаженні;

за кількістю баків: однобаковие, Д - двухбаковие;

за способом завантаження: з вертикальним завантаженням, Ф - з фронтальним завантаженням;

за способом активації: з лопатевим диском (активатором), Б - барабанні;

за способом управління: електромеханічне управління; Е - з електронним управлінням.

Машини повинні працювати від електричної мережі однофазного змінного струму напругою 220 В.

Нормальна навантаження машини - навантаження, відповідна роботі машини з максимальною кількістю води, на яку розрахована машина, і максимальною кількістю сухої білизни.

Довжина машини - розмір боку, зверненого до оператора.

Глибина машини - розмір в горизонтальній площині у напрямку, перпендикулярному довжині.

Машини повинні прати, полоскати і віджимати вироби без механічних пошкоджень тканини. Машини всіх типів повинні мати реле часу або пристрій, що задає час роботи лопатевого диска, барабана, центрифуги, а також насос для відкачування рідини, крім машин типу СМ. Всі типи машин, крім тина СМА, повинні мати рівнемір або покажчик рівня заповнення бака номінальним кількістю рідини (до завантаження машини білизною) для кожного режиму прання.

Таким чином, сучасні виробники прагнуть задовольнити будь-який запит покупця, пропонуючи все нові програми пральних машин, що часто навіть ускладнює вибір відповідної моделі. Але так чи інакше, купуючи пральну машину ви можете бути впевнені, що розумні сенсори, функції та програми подбають про вашому одязі і збережуть її первісний вигляд.

 

 


 




Переглядів: 1885

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.