Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






КОРОТКА ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА СТАН МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ МАГАЗИНУ

Магазин – «COMFY» знаходиться за адресою: м. Новомосковськ, вул., Радянська 16, телефон: (05693) 7-51-57

Підприємство має площу близько 400 кв.м. В магазині постійно ведеться відео спостереження. Магазин «COMFY» має 3 касових терміналів.

Підприємство – насамперед не виробнича, і не економічна, а соціальна одиниця. Це колектив людей різної кваліфікації, пов’язаних певною соціально – економічною метою і інтересами.

Найважливішим завданням підприємства є виплата персоналу соціально справедливої заробітної плати, яка забезпечувала б відтворення робочої сили, створення нормальних умов праці, й відпочинку, можливостей для професійного зростання.

Організаційна структура магазину «COMFY» наведена у додатку А.

Кадровий склад магазину COMFY наведений у додатку Б.

Основними видами діяльності торгового підприємства є:

· організація торгівлі непродовольчими товарами;

· проведення товарообмінних операцій;

· закупівля та продаж товарів;

Розглянемо економічні показники магазину

Таблиця 2.1. Динаміка показників продуктивності праці працівників магазину COMFY за 2012-2014 р.

Показники Відхилення 2014 від 2012 (+;-) Темп зростання, %
Товарообіг, тис. грн. 19987,93 20717,12 21424,31 1436,38 107,19
Загальна кількість працівників, чол. -1 97,06
Чисельність продавців, чол.
Товарообіг на 1 працівника,тис.грн. 587,88 609,33 649,22 61,34 110,43
Товарообіг на 1 продавця 1665,66 1726,43 1785,36 119,70 107,19

У порівняні з 2012 роком , в 2014 році товарообіг збільшився на 7,19%. Загальна кількість працівників протягом трьох років змінювалася, але число продавців залишалося незмінним.

Важливим елементом у збільшенні обсягу продажу фірми є площа магазину. Розглянемо це показник.

Таблиця 2.2. Динаміка показників ефективність використання площі магазину COMFY за 2012-2014 р.

Показники Відхилення 2014 від 2012 (+;-) Темп зростання, %
Товарообіг, тис. грн. 19987,93 20717,12 21424,31 1436,38 107,19
Загальна площа, м2
Торгова площа, м2 101,60
Товарообіг на1м2 загальної площі, тис. грн. 56,30 58,36 60,35 4,05 107,19
Товарообіг на 1 м2 торговельній площі, тис. грн. 106,89 103,07 112,76 5,87 105,49

 

Отже, торгова площа магазину 2013 році збільшилася на 14м2, але потім зменшилася на 11м2. Тому, темп зростання торговельної площі в 2013 році порівняно з 2012 збільшився лише на1,6%. Товароборот на 1м2 загальній площі магазину збільшувався з кожним роком, через збільшення значення показника загального товарообігу, а товарообіг на 1м2 торговельної площі збільшився на 5,49%. Втім, збільшення торговельній площі, мабуть стало одним з чинників, які спричинили підвищення товарообороту 2014 році.

Розглянемо динаміку економічних показників.

Таблиця 2.3. Основні динамічні показники магазину COMFY за 2012-2014 р.

Показники Відхилення 2014 від 2012 (+;-) Темп зростання, %
Товарообіг, тис. грн. 19987,93 20717,12 21424,31 1436,38 107,19
Валовий дохід, тис. грн. 13391,91 14501,98 15639,75 2247,83 116,79
Рівень валового доходу, % 0,67 0,70 0,73 0,06 108,96
Витрати, тис. грн. 2111,47 2324,55 2387,81 276,34 113,09
Рівень витрат, % 0,11 0,11 0,12 0,01 105,51
Прибуток від, тис. грн. 11280,44 12177,43 13251,94 1971,49 117,48
Рентабельність, % 56,44 58,78 61,85 5,42 109,60

 

Окрім збільшення значення товарообігу протягом трьох років, бачимо ще й збільшення валового доходу на 16,79%. У 2014 році рівень валового доходу становив 73% від товарообігу замість 67% 2012 року. Збільшення витрат у 2014 році можна пояснити тим, що збільшувався і загальний товарообіг, отже, зростали і витрати перевезення товарів - від постачальника до магазину й інші витрати, пов'язані з продажею товарів.

Також, бачимо зростання прибутку від продажу. У 2014 року збільшився досить значно – на 17% проти 2012. У зв'язку з цим, збільшилася також і рентабельність продажу (на 9,6%).

Отже, магазин COMFY реалізує населенню побутову техніку. У асортимент магазину входить побутова техніка для кухні, дрібна побутова техніка, аудіо- і відео-техніка.

У магазині працює 35 працівника. Останні 3 роки у магазині немає великої плинності кадрів. У структурі персоналу найбільша питома вага займає торговельний персонал.

Що стосується економічних показників роботи магазину, ми бачимо тенденцію до підвищення всіх показників. Отже, можна зробити висновок, що економічні результати роботи магазину рік у рік поліпшуються, магазин збільшує свій товарообіг, стаючи дедалі більш успішним.

Магазин працює прибутково, про це свідчить позитивна динаміка зміни прибутку по роках, особливо показник чистого прибутку, що зріс у 2013 році на 10% в порівняні з 2012 роком.

У магазині «COMFY» раціонально налагоджена система товаропостачання, що усуває збої у роботі підприємства, оперативно вирішується питання поповнення товарних запасів, своєчасне завезення потрібного товару.

У «COMFY» приймання товарів здійснюється за кількістю та за якістю. Постачальники пропонують директору магазину різні засоби та заходи для заключення підприємницьких зв’язків прайс-лист, в який входить найменування товару, об’єм, кількість упакувальних місць, виробник, оптова ціна.

Приймальник товарів перевіряє найменування та кількість товару згідно з супровідними документами. По закінченню приймання, приймальник підписує накладні що підтверджують акт приймання товару. Для більшості товару продавець або виробник гарантують нормальну безперервну роботу, надійне функціонування , збереження конкретного терміну гарантії.

У магазинах мережі продаються товари різних марок (Додаток В), що свідчить про широкий перелік постачальників та різноманітний асортимент, який постійно змінюється.

Таким чином можна зробити висновок про те, що магазин «COMFY» стабільно розвивається, підприємство платоспроможне, успішне. Заборгованості перед бюджетом і своїми постачальниками не має. Основна діяльність магазину «COMFY» пов'язана з продажем електропобутових та радіоелектронних товарів.





Переглядів: 1566

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.