МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Профіль бажаної якості - це група параметрів якості, що становлять для споживача несподівані цінності пропонованого продукту.Ключові елементи й інструменти QFD: − уточнення вимог споживача; − переклад вимог споживача в загальні характеристики продукту (параметри якості); − виділення зв'язку «що» і «як», тобто який внесок робить та чи інша характеристика продукту (як) у задоволення потреб споживача (що); − вибір мети, тобто параметрів якості, що визначають конкурентосп- роможність продукції; − установлення (за результатами опитування споживачів) рейтингу важливості компонента «що» і на основі цих даних визначення рейтингу важливості компонента «як». Управління відносинами зі споживачами (CRM) - підхід, що інтегрує всі сторони бізнесу, пов’язані з відносинами між споживачами: -маркетинг, - реалізація продукції, - обслуговування споживачів, - підтримка експлуатації продукції за допомогою інтеграції працівників, процесів і технологій із використанням переваг, наданих комп’ютерними технологіями. Основна мета CRM - виявити ті сторони відносин із споживачами, яким раніше не приділялася належна увага. Ключовими складовими CRM є: 1) активізація діяльності підрозділів збуту (активне управління контактами зі споживачами, прийом замовлень і т. д.); 2) управління збутом (аналіз «вузьких» місць руху замовлень, динаміки збуту); 3) телемаркетинг і телезбут (наприклад, прийом замовлень каналами зв'язку); 4) управління своєчасним виконанням замовлень (використання електронної пошти, складання розкладів і т. д.); 5) обслуговування та підтримка споживачів (аналіз проблем); 6) маркетинг; 7) інформування вищого керівництва підприємства (ведення повної та легкодоступної звітності); 8) підтримка використання реалізованої продукції (наприклад, прийом замовлень на виконання робіт); 9) інформаційне забезпечення підприємства (Інтернет, бази даних, локальні мережі тощо); 10) електронна реалізація (за замовленнями, що надходять на сервер підприємства); 11) інтеграція в Інтернет та інші системи інформації; 12) високий ступінь синхронізації даних (мобільна синхронізація даних, що надходять від підрозділів, синхронізація ділової активності з базами даних і функціональними серверами). CRM орієнтована переважно на інтернет-технології. Система CRM взаємодіє з маркетингом і процесами вивчення поведінки споживачів протягом «споживчого життєвого циклу», під яким розуміється період, коли організація підтримує стосунки з певним споживачем. «Споживчий життєвий цикл» включає чотири етапи: 1) виявлення та залучення найкращих для організації споживачів; 2) відносини з новими споживачами; виявляється наявність у нових споживачів особливих потреб, які підприємство не завжди здатне ефективно задовольнити. Наприклад, у ресторанному бізнесі підприємства досягають точки рентабельності у відносинах із новим споживачем приблизно за 2-3 роки. Якщо ж споживач залишить підприємство через 1,2-2 роки, то всі витрати на встановлення з ним контакту виявляться безглуздою витратою коштів. На цьому етапі особливого значення набувають такі процеси вивчення споживачів, як претензії, рівень їхньої задоволеності та розгляд заявок на обслуговування, що надходять; 3) зрілі відносини зі споживачем; на цьому етапі великого значеннянабувають цінова політика підприємства готельно-ресторанного господарства й ефективна перехресна реалізація продукції, а також поєднання процесів вивчення споживачів і системи CRM; 4) установлення та збереження стійких відносин зі споживачами; за даними європейських експертів, віддані споживачі складають не більше 10 % від загальної чисельності споживачів підприємства. Тому, незважаючи на всі зусилля підприємства готельно-ресторанного господарства, серед його споживачів завжди знаходяться ті, хто розриває з ним відносини. Завдання полягає в тому, щоб мінімізувати втрату споживачів. Зокрема, слід створювати експертні системи, які спроможні виявляти групи ризику серед споживачів і дозволяють приймати попереджувальні заходи, націлені на збереження відносин із ними. Переглядів: 276 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|