Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






День п’ятий. Підсумковий

1. Виставка творчих робіт учнів школи.

2. Перегляд стіннівок та інформаційних бюлетенів.

3. Нагородження переможців конкурсів.

4. Підведення підсумків тижня шкільного підручника.

 

Рекомендації:

 

1. Готуючись до тижня шкільного підручника, необхідно скласти програму, продумати всі організаційні заходи, визначити терміни виконання та відповідальних осіб.

 

2. Використовувати різноманітні наочні форми агітації та реклами тижня: інформаційні куточки, оголошення, плакати, виставки, схеми.

 

3. У кожному класі оформити куточок « Підручникам друге життя», внести інформацію про правила поводження з підручниками, критерії оцінювання їх стану, повідомлення для батьків.

 

4. У рамках тижня провести рейди перевірки стану підручників, їх результати висвітлити у спеціальному випуску шкільної газети, на лінійках та батьківських зборах.

 

5. З метою формування в учнів читацьких інтересів та виховання бережливого ставлення до навчальної книги провести бібліотечні уроки, тематичні бесіди та книжкові виставки, приміщення бібліотеки оформити пам’ятками для читачів.

 

6. Для дітей молодшого шкільного віку провести вернісажі творчості дитячих робіт, зокрема конкурси малюнків, виготовлення закладинок, створення книжок власними руками.

 

7. Для дітей середнього і старшого шкільного віку оголосити конкурс на кращу статтю про заходи тижня, найкращі з яких опублікувати у « Щоденнику тижня шкільного підручника» .

 

8. Протягом тижня провести соціологічні дослідження та анкетвування « Який підручник потрібен школі?» з метою виявлення переваг і недоліків підручників, які використовуються у навчально-виховному процесі.

 

9. Організувати роботу « Книжкової лікарні » та творчих майстерень для ремонту книг, виготовлення обкладинок і закладок.

 

10. З метою виявлення пізнавальних і читацьких інтересів, необхідно планувати масові заходи з урахуванням вікових особливостей учнів, використовуючи нетрадиційні форми та ігрові елементи.

 

11. Провести шкільну благодійну акцію « Подаруй бібліотеці книгу» для поповнення бібліотечного фонду.

 

12. В останній день тижня підбити підсумки конкурсів, провести виставки дитячих творчих робіт, нагородити переможців.

 

 

Додаток А

 




Переглядів: 158

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.