Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Структура характеру. Риси характеру та їх характеристика.

Характер включає в себе такі підструктури:

1. Спрямованість особистості:

1) Переконання – система переконань є ведучим компонентом

(принциповість поведінки людини, неприхильність у боротьбі, упевненість у справедливості й важливості справи).

2) Потреби й інтереси – матеріальні та духовні потреби й інтереси

(в залежності від переваги потреб й інтересів складається своєрідний характер людини; визначає не тільки думки й почуття людини, а й спрямованість її справ).

2. Інтелект – теоретичний чи практичний склад розуму

(чи здатна людина тонко спостерігати, настільки глибоко може аналізувати явища, робити висновки тощо).

3. Воля – сильна або слабка воля, вольовий чи слабкий характер

(вольовий характер відзначається визначеністю, самостійністю, твердістю при досягненні мети).

4. Почуття – показники якісних особливостей характеру

(залежно від особливостей характеру людина може проявляти пристрасне або холодно-розсудливе ставлення до явищ дійсності).

5. Темперамент – є природною основою характеру. Впливає на тонус почуттів, виразність рухів, вольові прояви.

Темперамент визначає такі риси, як врівноваженість чи неврівноваженість поведінки; велику рухливість чи інертність; підвищений, понижений тонус активності, легкість чи трудність входження в нову обстановку.

 

 

Вивчення і розуміння такого складного цілого, як характер, не є можливим без аналізу його окремих сторін або типових проявів - рис характеру.

Риси характеру – це індивідуальні звичні форми поведінки людини, через які реалізується його ставлення до дійсності.

Групи рис характеру:

1. Риси, які входять до підструктури спрямованості особистості.

(Це сталі потреби, інтереси, нахили, цілі, ідеали, а також система ставлень особистості, які виступають підставою для класифікації основних рис характеру)

1) Ставлення до суспільства, до колективу, до інших людей, яке виявляється через такі риси характеру:

а) Позитивні якості:

– Товариськість, колективізм, чуйність, тактовність, ввічливість, правдивість, доброзичливість, щирість.

б) Негативні якості:

– Замкненість, індивідуалізм, грубість, жорстокість, заздрість, брехливість.

 

2) Ставлення до праці (справи):

а) Позитивні якості:

– Працелюбство, творче ставлення, ініціативність, працездатність, наполегливість, добросовісність, старанність.

б) Негативні якості:

– Лінощі, безвідповідальність, відсталість, інертність.

3) Ставлення до самої себе:

а) Позитивні якості:

– Самокритичність, гордість, вимогливість, скромність, самоволодіння.

б) Негативні якості:

– Некритичність, невимогливість, хвастовство, зарозумілість.

4) Ставлення людини до речей:

а) Позитивні якості:

– Охайність, щедрість, бережливість.

б) Негативні якості:

– Неохайність, марнотратство, скупість.

 

3.




Переглядів: 649

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.