Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Призначення і конструктивний тип судна

Загальна характеристика базового судна, його систем і

Пристроїв стосовно відповідності вимогам Міжнародного

Кодексу управління безпекою (МКУБ).

Призначення і конструктивний тип судна

Судно “ Navigator Aries ” – газовоз (IMO: 9403762) , побудоване у 2008 році на верфі Hyundai Miro Dockyard Co Ltd, Korea. Судно спроектовано та побудовано згідно класифікаційного товариства Lloyd's Register, включивши в себе льодовий клас 1А серед своїх сертифікатів, що вказує на те, шо він може працювати в дуже важких зимових умовах Білого моря, де середня температура складає всередньому -35° C. Судно здійснює перевезення до 15 різновидів нафтопродуктів і хімічних речовин у межах II та III Класу IMO [1].

 
 

1.1.1 Головні розмірювання судна й основні відомості

Головні розмірювання судна приведені в табл. 1.1 [2].

 

Таблиця 1.1 Головні розмірювання судна

Довжина найбільша, м 159,07
Довжина по КВЛ, м  
Довжина між перпендикулярами, м 152,20
Ширина по КВЛ, м 25,60
Висота борта, м 16,40
Осадка по вантажну марку, м 10,90
Ширина габаритна (з урахуванням кранців), м  

 


Водотоннажність судна в морській воді густиною ______ т/м3 при осадці 10,90м складає близько 23333 тон.

Район плавання судна необмежений. Дальність плавання при швидкості 16 вуз, по запасах палива складає ___________ миль.

Водяний баласт, м3 9194

Відсоток ізольованого баласту 100%

Витрата палива

головним двигуном, т/день ____________

допоміжним двигуном, т/день ____________

Вантажні танки:

кількість _4_________________________

класи вантажів, що перевозяться __________________________

асортимент продукції oil products and IMO Type II and III chemicals

покриття танків International Paint / Interline 904

труби з нержавіючої сталі _______________________

На судні застосоване кормове місцеположення МВ. Воно дозволяє збільшити вантажомісткість, дещо зменшити масу ЕУ за рахунок скорочення довжини валопроводу та коридору гребного валу. При кормовому розташуванні МВ покращуються умови розміщення вантажу та його обробки під час вантажних операцій.

Розташування обладнання ЕУ двоярусне. Головні двигуни та передача розташовані у нижній частині МВ на фундаментах, зв'язаних з днищевим набором корпусу. Для зручності обслуговування двигунів навколо них звільнено достатні площі, на які можна покласти великі деталі, вийняті з двигунів для ремонту. Над двигунами достатній простір для витягування поршнів зі штоком або шатунів за допомогою спеціальних підйомних пристроїв.

Загальнна схема розташування судна показано на рис.1.2.

 

Рисунок 1.2. Загальна схема розташування судна “ Navigator Aries ”

 
 


1.1.1.1 Морехідні якості

Остійність судна при всіх експлуатаційних випадках завантаження задовольняє вимогам Морського Регістра Судноплавства для судна необмеженого району плавання. Аварійна остійність і осідання у всіх експлуатаційних випадках завантаження забезпечена при затопленні одного відсіку, крім МКВ, відповідно до Lloyd's Register.

Швидкість судна на іспитах при посадці на рівний кіль і осадці __________ м на глибокій воді при хвилюванні моря не більше двох балів і вітрі не більше трьох балів і свіжопофарбованому корпусі, потужності головного двигуна близько 80% максимальної тривалої потужності, при частоті обертання гребного гвинта _____________хв-1 не менш ___________ вузлів.


1.1.1.2 Розміщення екіпажу

Судно спроектоване за всіма нормами на момент діючих нормативних документів. Екіпаж судна - 11 чоловік. Комсклад розміщається в одномісних каютах. Особовий склад в одномісних і двомісних каютах. Мається запасна блокова каюта і двомісна каюта для лоцманів. На судні передбачений камбуз з буфетними, кают-компанія, столова команди, салон комскладу, салон команди, фотокаюта, бібліотека, спортзал, басейн, сауна. Житлові і службові приміщення обладнані системою цілорічного кондиціонування повітря, а для підвищення комфорту при плаванні в північних широтах у каютах установлені радіатори водяного опалення.

1.1.3 Короткий опис СЕУ судна-прототипа

До енергетичної установки входить 1 головний двигун MAN B&W 6S46MC-C8.2-ТІІ потужністю 8280 кВт, при частоті обертання 129 хв-1. і питомій витраті палива рівній

ge=174 г/(кВт∙год). Керування головними двигунами здійснюється дистанційно з кермової рубки та з ЦПК завдяки системі ДАУ.

Для вироблення електричної енергії на судні встановлено 3 дизель-генератори «Hyundai-MAN марки 5L21/31», потужність яких складає 2370 кВт, при частоті обертання колінчастого вала 720 хв-1. і питомій витраті палива рівній ge =0,192 кг/(кВт∙год). Генератор виробляє потужність 790 кВт, при коефіцієнті корисної дії рівному 95%. Генератор виробляє трифазний електричний струм частотою 60 Гц. Всі потреби судна в електроенергії на ходу забезпечують 2 валогенератори. На режимі “стоянки без вантажних операцій” усі потреби в електроенергії забезпечує 1 дизель-генератор, а на “стоянці з вантажними операціями” 2 дизель-генератори.

В якості аварійного дизель-генератор на судні встановлено дизель-генератор марки 5L21/31 потужністю 750 кВт і частотою обертання 720 хв-1.

Допоміжна котельна установка складається з одного комбінованого котла Aalborg паропродуктивністю 2500 кг/год , тиском пари ___ МПа. і витраті палива рівній ge = ____ кг/∙год.

Поповнення прісної води здійснюється одною опріснювальною установкою , паропродуктивністю _____ т/добу [1].

Крім систем дистанційного автоматизованого керування головним і допоміжним двигунами, на судні застосовані також система централізованого автоматизованого контролю керування допоміжними механізмами, що обслуговують головний двигун, системи автоматизованого керування електроенергетичною установкою, дистанційного керування загальносудновими системами.

У якості рушія судна використовується 1 чотирьохлопатевий гвинти із високоміцної нікельалюміневої бронзи з фіксованим кроком. Дейдвудне обладнання виконане з бабітовими підшипниками на маслянім змащенні й ущільненням типу "Симплекс".




Переглядів: 361

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.