МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||
Невербальна комунікація.До форм усної комунікації відносяться: - промови; - групові дискусії; - розмови по телефону; - розповсюдження чуток тощо. Формами письмової комунікації виступають: - накази; - розпорядження; - листи; - звіти і багато інших засобів комунікації, які використовують письмові символи. Невербальна комунікація – це такий обмін інформацією, який здійснюється без використання слів (натомість застосовуються різні символи). В рамках міжрівневих комунікацій виділяють: Нисхідні комунікації – це передавання інформації з вищіх рівнів управління на нижчі. Висхідні комунікації – це передавання інформації з нижчих рівнів управління на вищі. Горизонтальні комунікації мають місце між членами однієї групи або співробітниками рівного рангу. Вони необхідні для того, щоб прискорити і полегшити обмін інформацією в організації, координувати і інтегрувати різні функції в організації. Діагональні комунікації – це комунікації, які перехрещують функції і рівні управління організації, проходять крізь них. Вони важливі в ситуаціях, коли члени організації не можуть здійснювати ефективний обмін інформацією по іншим каналам. Вибір типу комунікаційної мережі залежить від цілей, які ставить перед собою менеджер. Використовується інформація за допомогою комунікаційного процесу - процесу обміну інформацією на засадах використання певних складових та реалізації відповідних етапів з метою розв'язання конкретної проблеми. Схематична модель комунікаціонного процесу наведена на рис. 9.1.
Рисунок 9.1 – Схематична модель комунікаціонного процесу. Складено на основі [6, с. 132-142]; [10, с. 165-190]; [12, с. 64-69]; [15, с. 167-185]
Міжособисті бар’єри, що утруднюють комунікацію: 1. Перешкоди, зумовлені сприйняттям – у зв’язку з специфікою мислення люди реагують не на те, що дійсно відбувається, а на те, що сприймається як те, що відбувається. Перешкоди можуть виникати через невідповідність сфер компетенції, основ мислення відправника і одержувача. Крім того, люди по-різному інтерпретують ту саму інформацію, залежно від накопиченого досвіду та ін. 2. Семантичні бар’єри – це розуміння і використання різними людьми одного і того ж слова. (наука - семантика). 3. Невербальні перешкоди – міміка, жести, інтонація, модуляція голосу. Ці символи можуть бути невірно розшифрованими. 4. Невміння слухати – проблема для багатьох людей. Із-за цього втрачається багато інформації. 5. Неякісний зворотній зв’язок – не дає можливості визначити чи дійсно прийняте одержувачем повідомлення зрозуміле так, як цього бажає відправник. Переглядів: 344 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|