Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Аналіз можливих варіантів вирішення проектної задачі.

Мета робіт на цьому етапі – встановлення рівня забезпечення вимог до проекту існуючими моделями-аналогами. Результати цього аналізу підтверджують або спростовують мету подальшої проектної діяльності. Може виявитися, що МА на високому рівні забезпечують вимоги ТЗ. Тоді подальша проектна діяльність не має сенсу.

Основна мета аналізу МА:

- виконати загальний аналіз МА з метою визначення ступеню забезпечення кожної вимоги сукупністю МА;

- виконати відбірковий аналіз МА з метою визначення кращих із існуючих МА або елементів, що найбільше задовольняють сукупності вихідних вимог до проектування.

Автор проекту може оцінювати МА за власною методикою, визначивши склад одиничних показників якості та їхню вагомість для даного асортименту.

Первиння конструктивна проробка варіантів.

На цьому етапі складається матриця конструктивно-декоративних елементів, які є перспективними для даного асортименту. На основі аналізу МА та складеної матриці створюються ескізи моделей-пропозицій МП.

Необхідно довести, що запропоновані моделі мають перевагу порівняно з моделями-аналогами. Для цього використовується методика, за якою оцінювались МА. Якщо лише частина МП мають вищі показники, то саме вони вважаються основними технічними пропозиціями.

Проектна документація.

На цьому етапі складається матриця конструктивно-декоративних елементів технічної пропозиції, що дозволить модифікувати композицію виробу при збереженні конструктивної основи, маси та величини форми.

 

Тема 6. Розробка ескізного проекту.

1. Визначення вихідних даних.

2. Аналіз можливих варіантів вирішення проектної задачі.

3. Первинна проробка конструкції.

4. Конструкторсько-технологічна проробка основного варіанта.

5. Проектна документація.

Література

Сушан А.Т. Інженерне проектування швейних виробів: Навчальний посібник. – К.: Арістей, 2007. – С. 52-83.

 

Ескізний проект створюється з метою встановлення принципових рішень виробу, які дають загальне уявлення про принцип роботи або будову виробу.

На стадії ескізного проекту розглядаються варіанти будови виробу, його складових частин або проробка лише одного варіанту.




Переглядів: 608

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.