Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 4. Мистецтво Японії.

План лекції:

1. Культурно-історичні особливості регіону.

2. Вплив дзен-буддізму та сінто на художню культуру Японії.

3. Характерні особливості архітектури Японії, використання декоративного живопису в інтер’єрах.

4. Кольорова гравюра (дереворит) XVII-XIX століть.

5. Вплив мистецтва Японії на мистецтво Західної Європи.

Загальна характеристика поняття. Японія (Ніхон - острівна країна Далекого Сходу, “країна, де сходить Сонце”). Особливості японського національного характеру. Стереотипи поведінки та мислення.

Духовні складники японської культури: сінтоїзм, конфуціанство, буддизм (дзен-буддизм, сінто). Сінтоїзм як основа японської культурної самобутності. Культ Сонця (Аматерасу), культ імператора (мікадо).

Сінтоїстські символи і цінності. Конфуціанство і японська моральна культура (кодекси честі ”бусідо” і “гірі)

Цивілізаційна специфіка Японії; феномен “японського чуда”.

Пантеїстичний естетизм як визначальна риса японської духовності. Японська філософія прекрасного. Самобутні феномени японської культури: самураї, чайна церемонія, ікебана, поезія(хайку, танки), театр“но” і“кабукі”.

Розквіт японської ксилографії у 17 – 19 ст. Школа «укійо-е» (картини мінливого (швидкоплинного, повсякденного) світу). Судзукі Харунобу. Винайдення поліхромної ксилографії. Утамаро. Кацусіка Хокусай. Андо Хіросіге.




Переглядів: 969

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.