Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 4. Мистецтво Японії.

План лекції:

1. Культурно-історичні особливості регіону.

2. Вплив дзен-буддізму та сінто на художню культуру Японії.

3. Характерні особливості архітектури Японії, використання декоративного живопису в інтер’єрах.

4. Кольорова гравюра (дереворит) XVII-XIX століть.

5. Вплив мистецтва Японії на мистецтво Західної Європи.

Загальна характеристика поняття. Японія (Ніхон - острівна країна Далекого Сходу, “країна, де сходить Сонце”). Особливості японського національного характеру. Стереотипи поведінки та мислення.

Духовні складники японської культури: сінтоїзм, конфуціанство, буддизм (дзен-буддизм, сінто). Сінтоїзм як основа японської культурної самобутності. Культ Сонця (Аматерасу), культ імператора (мікадо).

Сінтоїстські символи і цінності. Конфуціанство і японська моральна культура (кодекси честі ”бусідо” і “гірі)

Цивілізаційна специфіка Японії; феномен “японського чуда”.

Пантеїстичний естетизм як визначальна риса японської духовності. Японська філософія прекрасного. Самобутні феномени японської культури: самураї, чайна церемонія, ікебана, поезія(хайку, танки), театр“но” і“кабукі”.

Розквіт японської ксилографії у 17 – 19 ст. Школа «укійо-е» (картини мінливого (швидкоплинного, повсякденного) світу). Судзукі Харунобу. Винайдення поліхромної ксилографії. Утамаро. Кацусіка Хокусай. Андо Хіросіге.




Переглядів: 1038

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.