МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
Тема 3. Мистецтво України 17-18 століть. Бароко.План лекції: 1. Формування стилю бароко в Україні. 2. Українська барокова архітектура. 3. Монументальний живопис. 4. Портрети барокової доби. 5. Іконопис барокової доби. 6. Графіка українського бароко. Релігійно-національні традиції в Україні, їх вплив на культурне життя народу. Піднесення української національної культури у другої половини XVII – XVIII ст. Діяльність Петра Могили. Відновлення пам’яток архітектури Київської Русі в нових стилістичних формах. Виникнення українського бароко та його специфічні ознаки. Відмінність від західноєвропейського бароко. Друга пол. XVII ст. – «золотий вік» козацького бароко. Розбудова Великої Печерської церкви. Ранньобарокові ознаки в конструкції церкви Богдана Хмельницького в Суботові та ін.. Найяскравіший зразок поєднання форм і конструкцій українського дерев’яного будівництва і мурованої барокової базилики на Слобожанщині - Покровський собор у Харкові. Остаточне оформлення стилю. Творець архітектурного барокового обличчя Києва у XVIII ст. – І. Барський (Кирилівська церква, дзвіниця Петро-Павлівського монастиря). Перлини барокової архітектури – споруди С. Ковніра, О. Шеделя (Києво-Печерська лавра, Духовна Академія). Розвиток дерев’яної барокової архітектури на Буковині. Гуцульщині, Закарпатті. Скульптура. Творчість видатного скульптора Іоанна Пінзеля. Художня еволюція образів іконопісу (Христа, Богородиці, святих, теми «страшного суду»). Національні риси в іконах та фресках. Розвиток іконостасу: бароко в п’ятницькому (Львів), рогатинському, богородчан-ському (Йов Кондзелевич) іконостасах. Творчість Івана Рутковича. Розвиток портретного жанру «козацької доби». Популярність старшинського портретного малярства, побутового портрету. Книгодрукування і мистецтво гравюри. Гравюра як головний вид графічного мистецтва. М. Зубрицький, брати Тарасевичі, І. Щирський. Народна картина («козак Мамай» та ін) Переглядів: 836 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|