МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||
Встановлення критеріїв, вибір належного методу, проведення оцінювання та підвищення компетентності аудитораКритерії оцінювання аудиторів повинні бути виражені якісно наприклад, продемонстровані особисті риси, знання або практичні навики під час навчання або на робочому місці, або кількісно, наприклад, кількість років досвіду роботи і навчання, кількість проведених аудитів, кількість годин аудиторської підготовки. Оцінювання треба виконувати із застосуванням одного або кількох методів, вибраних з таблиці 2. При цьому слід пам'ятати, що: - серед приведених методів не всі варіанти можуть бути доречними у всіх ситуаціях; - подані різні методи можуть відрізнятися по своїй результативності і надійності; - слід використовувати поєднання методів для забезпечення об'єктивного, узгодженого, справедливого і надійного результату. Таблиця 2 - Можливі методи оцінювання аудиторів
Інформацію про аудитора, треба порівнювати з критеріями, встановленими для його знань і вмінь. Якщо особа не задовольняє критерії, необхідно забезпечити додаткове навчання, набуття досвіду роботи або проведення аудитів і після цього провести повторне оцінювання. Аудиторам і керівникам груп аудиту необхідно постійно покращувати свою компетентність регулярно беручи участь в аудитах СУ і постійно підвищувати кваліфікацію. Цього можна досягти, наприклад, набуттям додаткового досвіду роботи, приватним навчанням, тренінгами, відвідинами зборів, семінарів і конференцій або інших доречних заходів. ОКПА повинна встановити відповідний механізм для постійного оцінювання активності та ініціативності аудиторів і керівників груп аудиту. У заходах щодо постійного підвищення кваліфікації зокрема необхідно враховувати потреби окремої організації, практику здійснення аудитів та чинні НД. Переглядів: 360 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|