Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ілюстративні приклади знань і вмінь аудиторів в певних сферах спеціалізації

А.1 У сфері управління безпекою на транспорті

Прикладами є знання і уміння щодо:

- Термінології в області управління безпекою;

- Розумінні підходу на основі безпечної системи;

- Загальної оцінки ризику і його зменшення;

- Аналізі людських чинників, пов'язаних з управлінням безпекою на транспорті;

- Поведінці людей і їх взаємодій;

- Взаємодій людей, машин, процесів і робочого середовища;

- Потенційних небезпек і інших чинників на робочих місцях, що впливають на безпеку;

- Методів і практик розслідування інцидентів і моніторингу показників безпеки;

- Оцінці інцидентів і аварій унаслідок порушення правил експлуатації;

- Розробці проактивних (що випереджають) і реактивних (що реагують) показників і критеріїв результативності.

А.2 В сфері екологічного управління

Прикладами є знання і уміння стосовно:

- Термінології в сфері довкілля;

- Екологічних показниках і статистики;

- Вимірювань і моніторингу;

- Взаємодій екосистем і біорізноманітності;

- Компонентів довкілля (наприклад, атмосферного повітря, водних об'єктів, земельних ділянок, тваринного і рослинного світу);

- Способів визначення ризиків (наприклад, оцінки екологічних аспектів/дій, зокрема методів оцінки значущості);

- Загальної оцінки життєвого циклу продукції;

- Оцінці екологічних характеристик продукції;

- Запобігання забрудненню і його контроль (наприклад, якнайкращих наявних технологій контролю забруднення або ефективного використання енергоресурсів);

- Практики і процесів запобігання утворенню відходів, зменшення відходів, повторного використання, рециклінгу і обробки;

- Використання небезпечних речовин;

- Облік викидів парникових газів і управління ними;

- Управління природними ресурсами (наприклад, паливом, земельними і водними ресурсами, рослинним і тваринним світом);

- Екологічного проектування;

- Екологічної звітності і поширення екологічної інформації;

- Супровід продукції на етапах життєвого циклу;

- Технології з використанням поновлюваних джерел енергії з низьким викидом вуглецю.




Переглядів: 174

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.