МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Ілюстративні приклади знань і вмінь аудиторів в певних сферах спеціалізаціїА.1 У сфері управління безпекою на транспорті Прикладами є знання і уміння щодо: - Термінології в області управління безпекою; - Розумінні підходу на основі безпечної системи; - Загальної оцінки ризику і його зменшення; - Аналізі людських чинників, пов'язаних з управлінням безпекою на транспорті; - Поведінці людей і їх взаємодій; - Взаємодій людей, машин, процесів і робочого середовища; - Потенційних небезпек і інших чинників на робочих місцях, що впливають на безпеку; - Методів і практик розслідування інцидентів і моніторингу показників безпеки; - Оцінці інцидентів і аварій унаслідок порушення правил експлуатації; - Розробці проактивних (що випереджають) і реактивних (що реагують) показників і критеріїв результативності. А.2 В сфері екологічного управління Прикладами є знання і уміння стосовно: - Термінології в сфері довкілля; - Екологічних показниках і статистики; - Вимірювань і моніторингу; - Взаємодій екосистем і біорізноманітності; - Компонентів довкілля (наприклад, атмосферного повітря, водних об'єктів, земельних ділянок, тваринного і рослинного світу); - Способів визначення ризиків (наприклад, оцінки екологічних аспектів/дій, зокрема методів оцінки значущості); - Загальної оцінки життєвого циклу продукції; - Оцінці екологічних характеристик продукції; - Запобігання забрудненню і його контроль (наприклад, якнайкращих наявних технологій контролю забруднення або ефективного використання енергоресурсів); - Практики і процесів запобігання утворенню відходів, зменшення відходів, повторного використання, рециклінгу і обробки; - Використання небезпечних речовин; - Облік викидів парникових газів і управління ними; - Управління природними ресурсами (наприклад, паливом, земельними і водними ресурсами, рослинним і тваринним світом); - Екологічного проектування; - Екологічної звітності і поширення екологічної інформації; - Супровід продукції на етапах життєвого циклу; - Технології з використанням поновлюваних джерел енергії з низьким викидом вуглецю. Переглядів: 174 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|