- Термінології щодо якості, управління, організації, технологічного процесу і продукції, характеристик, відповідності процесів документування, аудиту і вимірювання;
- Орієнтації на замовника, процесів, пов'язаних із замовником, моніторингом і вимірюванням задоволеності споживачів, розглядом скарг, кодекси поведінки, врегулюванням суперечок;
- Лідерстві - ролі вищого керівництва, управління для стійкого успіху організації - підходу на основі управління якістю, реалізації фінансових і економічних вигод завдяки управлінню якістю, СУЯ і моделей досконалості;
- Залученості персоналу, людських чинників, компетентності, навчання і обізнаності;
- Процесного підходу, аналізу процесу, можливостей і способів контролю, методів опрацювання ризиків;
- Системного підходу до управління (обгрунтування СУЯ, зосередженості СУЯ і інших систем управління, документації СУЯ), типів і цінності, проектів, планів якості, управління конфігурацією;
- Постійного поліпшення, інновацій і навчання;
- Підходу на основі фактів в ухваленні рішень, методик загальної оцінки ризиків, оцінки управління якістю (аудиту, аналізу і самооцінки), методів вимірювання і моніторингу, вимог до процесів вимірювання і вимірювального устаткування, аналіз першопричин, статистичних методів;
- Характеристик процесів і продукції, зокрема послуг;
- Взаємовигідних відносин з постачальником, вимог до систем управління якістю і вимог до продукції, конкретних вимог до управління якістю в різних галузях.
Переглядів: 158
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: