Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лекція № 1

Івано-Франківський національний технічний

Університет нафти і газу

 

 

 

 

Комп’ютерні системи

Конспект лекцій

 

 

 

 

ЗМІСТ

 

Вступ ….…………………………………………………..…

 

Лекція № 1 Комп’ютерні системи і паралельна обробка

інформації …….………………………………………………….

 

Лекція № 2Основи теорії комп’ютерних систем...…...…

 

Лекція № 3 Конвеєрні комп’ютерні системи…………….

 

Лекція № 4 Матричні комп’ютерні системи ………………

 

Лекція № 5 Комп’ютерні системи класу SIMD ……………

 

Лекція № 6 Мультипроцесорні комп’ютерні системи ……

 

Лекція № 7 Мультикомп’ютерні комп’ютерні системи …

 

Лекція № 8 Комп’ютерні системи з нетрадиційною

архітектурою ……………………………………………...........

 

Лекція № 9Організація пам’яті у комп’ютерних системах ..

 

Лекція № 10 Системи введення-виведення ………………….

Лекція № 11 Інтерфейси………………………………………

 

Перелік рекомендованих джерел …………….…………...

 

Вступ

Комп’ютерні системи з’явились в дугій половині ХХ століття і дуже скоро стали незамінним інструментом для обробки різноманітної інформації.

Першими завданнями комп’ютерних систем були обчислення направлені на вирішення великих науково-технічних завдань в атомній фізиці, авіабудуванню, кліматології і т.п. Рішення таких завдань і в даний час залишається головним стимулом для вдосконалення комп’ютерних систем. Разом з цим, сьогодні комп’ютерні системи використовуються практично у всіх сферах діяльності людини: освіті, медицині, економіці, промисловості, в побуті людей. Відносна простота процесу використання і зручне програмування персональних комп’ютерів зникають, коли необхідно перейти до вирішення великих та складних завдань.

Під час вивчення дисципліни “комп’ютерні системи” більша увага буде приділена великим та супервеликим комп’ютерам, їх особливостям.

Об’єднати комп’ютери вдалось не відразу. З моменту настання такої можливості, виникла ідея об’єднання великої кількості комп’ютерів в єдину систему з метою підвищення загальної продуктивності обчислювальної техніки. В одній з самих великих сучасних комп’ютерних систем ASCI White об’єднано 8192 процесора, що дозволило досягнути максимальну продуктивність 12 Тфлопс, оперативну пам’ять 4 Тбайт, дисковий масив 160 Тбайт. Проте, треба вміти ефективно використати такі комп’ютерні системи.

Паралелізм на різних рівнях характерний для всіх сучасних комп’ютерів від персональних до супервеликих: одночасно функціонує множина процесорів, передаються дані по комунікаційній мережі, працюють пристрої введення/виведення, здійснюються інші дії. Будь-який паралелізм направлений на підвищення ефективності роботи комп’ютера. Деякі види паралелізму реалізовані жорстко технічними засобами або обслуговуючими програмами і недоступні для впливу на них простого користувача. З допомогою жорсткої реалізації паралелізму в більшості випадків не вдається досягнути найбільшої ефективності обчислень. Тому багато видів паралелізму реалізуються в комп’ютерних системах гнучко, і користувачу надається можливість використовувати його на свій розсуд.

Головною причиною розвитку комп’ютерних систем з паралельним обчисленням є намагання підвищити ефективність процесів рішення великих і дуже великих завдань. Ефективність залежить від продуктивності комп’ютерів, розмірів та структури їх пам’яті, пропускної здатності каналів зв’язку, рівня розвитку мов програмування, компіляторів, операційних систем, числових методів і т.п.

 

 

Лекція № 1

 

Комп’ютерні системи і паралельна обробка інформації

 




Переглядів: 155

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.