Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Word-Building

In English there exist four main ways and seven secondary ways of word-building. The four main ways are:

ü conversion,

ü derivation,

ü composition,

ü shortening.

The seven secondary ways of word-building in English are:

ü sound interchange,

ü stress interchange,

ü sound imitation,

ü reduplication,

ü blending(contamination),

ü back formation,

ü redistribution.

Morpheme

Each word consists of morphemes. It is not an independent sense unit as a word or a sentence are, it is always used as a part of a word. There exist four types of morphemes.

The root expresses the lexical meaning of a word.

Affixes modify the meaning of the root. Affixes are divided into prefixes and suffixes. Prefixes stand before the stem, suffixes stand after the stem.

Prefixes modify the lexical meaning of the root (e.g. just- unjust).

Suffixes form a new part of speech: e.g. beauty n. – beautiful adj. Forming a new part of speech is the main function of suffixes.

Inflexions build new grammatical forms of the same word: penpens (singular/plural). Building new grammatical forms is the main function of inflexions.

The stem is the part of the word to which the latest affix is added: e.g. active = act (root/stem) +-ive (suffix), activity = activ (stem) + -ity (suffix).

Stems have part of speech characteristics, i.e. they belong to parts of speech, e.g. active – act (verb stem), beautiful – beauti (noun stem). Stems can be bound and free. The bound stem cannot be used as an independent word in the language (e.g. Irish = Ir (stem) + -ish (suffix)), the free stem can be used as an independent word in the language (e.g. childish = child (stem) + -ish suffix)).




Переглядів: 206

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.