Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Structural Types of English Words

There are four structural types of words in English.

3.1. Simple (root) words consist of a root, which is a stem at the same time:

to do, desk, lamp, to try.

We should draw attention to the fact that the difference between the root and the stem is not just structural. The root is understood as a stable part of the word, the stem is understood as the part of the word to which word-building elements are added to build this or that word. i.e. it is understood as the working mechanism of production of new words. There can he formal, structural coincidence of the root and the stem, but mostly they do not coincide.

3.2. Derived words consist of a stem and one or more affixes:

active = act (stem) +-ive (suffix), activity = activ (stem) + -ity (suffix).

3.3. Compound words include two or more stems in their structure:

blackboard = black (stem) + board (stem),

penny-in-the-slot = penny (stem) + in (stem) + the (stem) + slot (stem).

3.4. Compound-derived words consist of two or more stems and one or more affixes:

light-minded = light (stem) + mind (stem) + ed (suffix).

Sometimes the coincidence of the structural type of the word and the structural type of the stem can be noticed but it does not often happen:

to actsimple (root) word / simple (root) stem,

but: activederived word / simple (root) stem,

activityderived word / derived stem.

Adding an affix to the root changes the structural type of the word:

beauty –simple (root),

beautiful (suffix)-derived,

but: pen –simple,

pens(inflexion) –simple.

By adding an affix, a new word is built, the structure of which can be different, but in adding an inflexion, just the grammatical form of the same word itself is changed.

Lecture 3.Word-building. Conversion.




Переглядів: 1981

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.