Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Надання інформації клієнту

Однією з найважливіших потреб підприємця є потреба в актуальній та надійній інформації. Величезний обсяг і різноманітність інформації часто роблять цю проблему “непідйомною” для майже завжди перевантаженого бізнесмена. Тому її вирішення буде доцільніше передати консультантам, які спроможні не тільки відслідковувати нові “хвилі” в інформаційному просторі, але й надавати споживачеві інформацію в належній формі. На таку форму класифікації інформації існує дуже великий попит (табл. 3)

 

Таблиця 3. Структура необхідної бізнес-інформації

Загальна ринкова інформація Інформація про споживачів Інформація про конкурентів Інформація про постачальників Інформація щодо державного регулювання
- Перспективи розвитку галузі - Становище на ринку кредитів - Демографічна і соціологічна інформація тощо - Стан фондового ринку - Визначення головних споживачів - Перспективи їхнього розвитку - Визначення кола осіб, які мають вплив при прийнятті рішень - Виявлення потенційних споживачів - Перспективи розвитку виробничих фондів - Зусилля щодо підвищення кваліфікації персоналу - Заходи щодо підвищення мотивації персоналу - Політика у сфері ціноутво-рення тощо - Перспективи розвитку ринку техніки та обладнання - Нове на ринку сучасних технологій - Новини ринку сировини, палива тощо - Зміни в оподаткуванні - Нове у бухгалтерському обліку та звітності - Зміни в митному законодавстві тощо

 

Проведення діагностики проблем, що турбують клієнта

Уся складність бізнес-діагностики полягає в тому, що дуже часто справжня проблема є прихованою серед багатьох симптонів та інших проблем. Тому треба мати певні навички і досвід для їхнього вірного визначення та класифікування. Але насамперед важливо мати чітке уявлення про існуючі розбіжності між симптомами і проблемами.

Симптоми – це є ознаки, показники наявності проблеми. Вони як індикатори висвітлюють не саму проблему, а лише ї присутність. Наприклад, падіння товарообігу компанії, скарги покупців, незадоволеність працівників тощо.

Проблеми – це є вже глибинні слабкості компанії: низька якість її товарів, незадовільне сервісне обслуговування тощо. Необхідно також визначити певну ієрархію проблем, щоби прозирнути до самої суті.

Для проведення ефективної діагностики доцільно використовувати такі засоби (табл. 4):

- аналіз документації організації;

- анкетування та опитування працівників;

- інерв’ювання менеджерів.

Таблиця 4. Основні методи ефективної діагностики бізнеу

Аналіз документації організації Анкетування та опитування працівників Інерв’ювання менеджерів
- Вивчення планової та звітної документації - Аналіз внутрішніх нормативів і стандартів - Аналіз скарг споживачів тощо - Оціночне опитування з метою виявлення ставлення до існуючої системи управління - Опитування з метою виявлення цікавих ініціатив і пропозицій тощо - Фронтальне інтерв’ювання з метою вівчення загального стану системи управління - Тематичне інерв’ювання з метою поглибленого аналізу стану справ

 

Розробка рекомендацій, що ґрунтуються на професійному діагнозі стану бізнесу

Проведена діагностика надає достатній матеріал для аналізу проблем, що турбують клієнта, але фактично є лише підготовчою роботою для формування ефективних рекомендацій щодо вирішення цих проблем. При цьому справжнє мистецтво бізнес-консультанта полягає у вмінні відібрати з багатьох альтернативних варіантів найоптимальніший і запропонувати його для вирішення проблем.

Найчастіше рекомандації виступають у розробці програми конкретних дій з вирішення тієї чи іншої проблеми. Прикладом такого документа може бути антикризова програма (тут вона представлена в найзагальнішому вигляді (табл. 5)).

 

Таблиця 5. Антикризова програма підприємства

Зміст діяльності Термін виконання Відпові-дальні Ресурси
Розробка оновленої загальної стратегії підприємства      
Формування ефективної маркетингової стратегії      
Стратегія оновлення продукції підприємства      
Розробка сучасної кадрової стратегії      
Вдосконалення фінансової стратегії підприємства      

 

 




Переглядів: 228

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.