В рамках даної лекції ми розглянули один з підходів до класифікації маркетингу за рівнем збалансованості попиту та пропозиції. Слід відмітити, що класифікувати маркетинг можна і за іншими ознаками: за ієрархічним рівнем економічної системи, за комерційною спрямованістю інституційних одиниць тощо.
Методологічні основи маркетингової діяльності складаються із загальнонаукових, аналітично-прогнозованих та методичних прийомів запозичених з інших дисциплін.
Маркетинг як вид діяльності повинен мати в наявності певний інструментарій. В цьому аспекті розглядаються чотири найважливіші елементи маркетингу, так звані 4Р: product (продукт), price (ціна), place (місце, збут, розподіл), promotion (просування).
Список рекомендованої літератури:
1. Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс. – М.: Видавничий дім “Вільямс”, 2001.