Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Висновки

 

В рамках даної лекції ми розглянули один з підходів до класифікації маркетингу за рівнем збалансованості попиту та пропозиції. Слід відмітити, що класифікувати маркетинг можна і за іншими ознаками: за ієрархічним рівнем економічної системи, за комерційною спрямованістю інституційних одиниць тощо.

Методологічні основи маркетингової діяльності складаються із загальнонаукових, аналітично-прогнозованих та методичних прийомів запозичених з інших дисциплін.

Маркетинг як вид діяльності повинен мати в наявності певний інструментарій. В цьому аспекті розглядаються чотири найважливіші елементи маркетингу, так звані 4Р: product (продукт), price (ціна), place (місце, збут, розподіл), promotion (просування).

 

 

Список рекомендованої літератури:

1. Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс. – М.: Видавничий дім “Вільямс”, 2001.

2. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра, 2002. – С.15-59.

3. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник. – Львів: ЛНУ “Львівська політехніка”, 2002. – С. 7-21.

4. Маркетинг: Учебник / За ред. А.Н. Романова. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. – С. 7-48.

 




Переглядів: 156

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.