МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Варіант №51. Види конфліктів зацікавлених сторін: статутні, владні, майнові, тактичні, стратегічні, особові, конфлікти ділової етики та ін. 2.Побудова безконфліктних відносин у колективі: гендерний підхід 3. Тести: 3.1.Конфлікт це: а. позбавлення можливості задоволення потреб та розвитку; б. специфічне спілкування людей, соціальну взаємодію особистостей, угрупувань, організацій, суспільств та держав; в. хвороба спілкування людей, соціальної взаємодії особистостей, угрупувань, організацій, суспільств та держав; г. зіткнення, проблемне функціонування особи, людського суспільства, природи
3.4. Економічні інтереси це: а. усвідомлення потреб і прагнення задовольнити їх; б. характеристика рушійних сил формування та розвитку економічних суб'єктів на мікро- та макрорівні; в. економічні блага: ресурси, товари, послуги; г. максимізація прибутку, максимізація загальної корисності, підвищення конкурентоспроможності
3.5. Об’єкт конфлікту – це: а. завжди який-небудь дефіцитний ресурс; б. дисбаланс інтересів учасників спірної ситуації; в. певна подія або дія, що різко уразила інтерес однієї зі сторін, що призвело до активної протидії; г. дії третьої сторони, причому як свідомі, так і не свідомі
3.6. Інцидент це: а. подія або дія, що різко уразила інтерес однієї зі сторін, що призвело до активної протидії; б. дисбаланс інтересів учасників спірної ситуації; в. елемент конфлікту, який в ході конфлікту може неодноразово видозмінитися, відкривати нові зони, виявляти нові проблеми; г. дії кожної зі сторін конфлікту спрямовані на реалізацію власних інтересів
3.7. Економічний конфлікт це: а. протиборство суб'єктів соціально - економічних відносин з приводу дефіциту економічних ресурсів, для подолання якого необхідно використовувати економічні, соціальні або політичні способи; б. здійснення прямих збитків, фізичних утрат з метою перетворення однієї зі сторін конфлікту із суб'єкта боротьби в об'єкт володарювання; в. дії, спрямовані на захоплення або втримання об'єкта при різних життєвих ситуаціях; г. підпорядкування або знищення суб'єкта, позбавлення його мотивації і бажання до самостійних дій 3.8. Корпоративний конфлікт це: а. віддзеркалення якості відносин між людьми та організаціями у процесі реалізації особистих інтересів та досягнення поставлених цілей; б. боротьба за економічну владу над обмеженими ресурсами; в. розбіжності між власником активів та найманим працівником, між власником та залученим професійним менеджментом; г. розмежування права власності та доступу до управління
3.9. Вихід із конфлікту можливий через: а. регулювання б. придушення спротиву в. компроміс г. ліквідацію протиріч
Переглядів: 195 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|