Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіант №5

1. Види конфліктів зацікавлених сторін: статутні, владні, майнові, тактичні, стратегічні, особові, конфлікти ділової етики та ін.

2.Побудова безконфліктних відносин у колективі: гендерний підхід

3. Тести:

3.1.Конфлікт це:

а. позбавлення можливості задоволення потреб та розвитку;

б. специфічне спілкування людей, соціальну взаємодію особистостей, угрупувань, організацій, суспільств та держав;

в. хвороба спілкування людей, соціальної взаємодії особистостей, угрупувань, організацій, суспільств та держав;

г. зіткнення, проблемне функціонування особи, людського суспільства, природи

 

3.4. Економічні інтереси це:

а. усвідомлення потреб і прагнення задовольнити їх;

б. характеристика рушійних сил формування та розвитку економічних суб'єктів на мікро- та макрорівні;

в. економічні блага: ресурси, товари, послуги;

г. максимізація прибутку, максимізація загальної корисності, підвищення конкурентоспроможності

 

3.5. Об’єкт конфлікту – це:

а. завжди який-небудь дефіцитний ресурс;

б. дисбаланс інтересів учасників спірної ситуації;

в. певна подія або дія, що різко уразила інтерес однієї зі сторін, що призвело до активної протидії;

г. дії третьої сторони, причому як свідомі, так і не свідомі

 

3.6. Інцидент це:

а. подія або дія, що різко уразила інтерес однієї зі сторін, що призвело до активної протидії;

б. дисбаланс інтересів учасників спірної ситуації;

в. елемент конфлікту, який в ході конфлікту може неодноразово видозмінитися, відкривати нові зони, виявляти нові проблеми;

г. дії кожної зі сторін конфлікту спрямовані на реалізацію власних інтересів

 

3.7. Економічний конфлікт це:

а. протиборство суб'єктів соціально - економічних відносин з приводу дефіциту економічних ресурсів, для подолання якого необхідно використовувати економічні, соціальні або політичні способи;

б. здійснення прямих збитків, фізичних утрат з метою перетворення однієї зі сторін конфлікту із суб'єкта боротьби в об'єкт володарювання;

в. дії, спрямовані на захоплення або втримання об'єкта при різних життєвих ситуаціях;

г. підпорядкування або знищення суб'єкта, позбавлення його мотивації і бажання до самостійних дій

3.8. Корпоративний конфлікт це:

а. віддзеркалення якості відносин між людьми та організаціями у процесі реалізації особистих інтересів та досягнення поставлених цілей;

б. боротьба за економічну владу над обмеженими ресурсами;

в. розбіжності між власником активів та найманим працівником, між

власником та залученим професійним менеджментом;

г. розмежування права власності та доступу до управління

 

3.9. Вихід із конфлікту можливий через:

а. регулювання

б. придушення спротиву

в. компроміс

г. ліквідацію протиріч

 




Переглядів: 195

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.