МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||
Можливі типи реакцій робітника на несправедливість
_____________«теорії справедливості» для практики мотивування: – в своїх оцінках робітник концентрується не тільки на ________________ винагородженні, яке він отримує за свої зусилля, але також і на ___________ винагородженні, тобто винагородженні, яке отримують інші робітники за їх внесок; – сприйняття носить _____________ характер; важливо, щоб робітники мали ________ інформацію про те, хто, як і за що отримує винагородження; – люди орієнтуються на ________________ винагородження, в якій платня відіграє важливе, але _____________________________; – керівництво має регулярно проводити ____________ з метою визначення, ________________ винагородження робітниками, наскільки воно справедливе з точки зору робітників. 3. Лайман Портер і Едвард Лоулер розробили ___________ процесуальну теорію мотивації, що включає елементи теорії __________ і теорії ________________. На їхню думку, мотивація є одночасно функцією ________, ________________________________________________________. В моделі Портера-Лоулера фігурує 5 основних ситуаційних факторів: 1) _______________________________; 2) _______________________________; 3) _______________________________; 4) _______________________________; 5) _______________________________. Зазначені фактори пов’язані між собою так (див. рис. 6.6.).
Рис. 6.6. Модель Портера-Лоулера Відповідно до моделі Портера-Лоулера: - рівень зусиль, що витрачаються (3) залежить від цінності винагороди (1) і від впевненості в наявності зв’язку між витратами зусиль і винагородою (2); - на результати, досягнуті робітником (6), впливають три фактори: витрачені зусилля (3), здібності і характерні особливості людини (4), а також від усвідомлення нею своєї ролі в процесі праці (5); - досягнення необхідного рівня результативності (6) може призвести до внутрішньої винагороди (7а), тобто відчуття задоволеності роботою, компетентності, самоповаги, і зовнішньої винагороди (7б) – похвала керівника, премія, просування за службою тощо; - пунктирна лінія між результатами і винагородженням, що сприймається як справедливе (8) виходить з теорії справедливості і показує, що люди мають власну оцінку ступеня справедливості винагороди; - задоволення (9) є результатом зовнішнього і внутрішнього винагородження з урахуванням їх справедливості; - задоволення є критерієм того, наскільки цінною є винагорода насправді (1). Ця оцінка буде впливати на сприйняття людиною майбутніх ситуацій. Переглядів: 863 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|