МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Зміст і методика закріплення нового матеріале6. Зміст і методика домашніх завдань: обсяг і види домашніх завдань, поради щодо їхнього виконання. 7. Підведення підсумків уроку. Виконавець — учитель чи учні. Методика виконання. Існують критерії оцінок аналізу побаченого урок"} Для прикладу наведемо «Критерії оцінок аналізу уроку», розроблені для отімпіади «Студент і науково-технічний прогрес»: 1. Спостереження (вміння побачити на уроці найсуттєвіше). 2. Чуйність (здатність відгукнутися на пошук учителя). 3. Аналітичність (уміння дати оцінку, зрозуміти урок в його супереречливій єдності). 4. Глибина підходу (вміння побачити за одним уроком систему роботи 5. Концептуальність (здатність в одному уроці побачити деякі актуальні проблеми сучасної методики). 6. Вираження творчої індивідуальності вчителя. 7. Морально-естетичний потенціал уроку (його виховні функції). 8. Рівень спілкування, педагогіка співдружності, взаєморозуміння. Як зразок пропонуємо плани-конспекти уроків різних типів.
І. План-конспект уроку-зустрічі за творчістю А. Азимова.
Тема: У гості до Айзека Азимова. Освітньо-виховна мета: зацікавити особистістю і творчістю письменника (почуття патріотизму, ввічливість, турбота про людину, протест проти будьякої форми насильства тощо). Розвивати вміння "світового зору" — "зіницею, як кожна людина, бачачи близько, краями ока вбирати те. що робиться в решті світу". Обладнання: портрет письменника, виставка його книжок, малюнки учнів — ілюстрації до фантастичних сюжетів. Завдання для творчої групи учнів: один учень виступає від імені письменника, інші готують запитання, приносять книги й малюнки для виставки. Тип уроку: урок-зустріч. Епіграф: Що поробиш — такий образ світу — В. Греков
Ланцюжок навчальних ситуацій: 1. Актуалізація опорних знань (що нам відомо про А. Азимова), 2. Словникова робота. 3. Слово вчителя (подорож до Америки). 4. Бесіда (година з Аизеком Азимовим). 5. Підсумки бесіди. 6. Домашнє завдання. 7. Підсумки уроку. Частина дошки з портретом письменника закрита.
Актуалізація опорних знань. У ч и т е л ь. (читає напам'ять епіграф уроку і звертається до учнів): Сьогодні на уроці ми спробуємо зрозуміти образ світу, який «то втішає, то лякає», «його подвійність» через сприйняття всесвітньовідомим письменником-фантастом Аизеком Азимовим. — Чи ви чули про нього? — Які його книжки, оповідання читали? — Про що вони?
Переглядів: 163 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|