Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зміст і методика закріплення нового матеріале

6. Зміст і методика домашніх завдань: обсяг і види домашніх завдань, поради щодо їхнього виконання.

7. Підведення підсумків уроку. Виконавець — учитель чи учні. Методика виконання.

Існують критерії оцінок аналізу побаченого урок"} Для прикладу наведемо «Критерії оцінок аналізу уроку», розроблені для отімпіади «Студент і науково-технічний прогрес»:

1. Спостереження (вміння побачити на уроці найсуттєвіше).

2. Чуйність (здатність відгукнутися на пошук учителя).

3. Аналітичність (уміння дати оцінку, зрозуміти урок в його супереречливій єдності).

4. Глибина підходу (вміння побачити за одним уроком систему роботи
вчителя й учнів).

5. Концептуальність (здатність в одному уроці побачити деякі актуальні проблеми сучасної методики).

6. Вираження творчої індивідуальності вчителя.

7. Морально-естетичний потенціал уроку (його виховні функції).

8. Рівень спілкування, педагогіка співдружності, взаєморозуміння.

Як зразок пропонуємо плани-конспекти уроків різних типів.

 

І. План-конспект уроку-зустрічі за творчістю А. Азимова.

 

Тема: У гості до Айзека Азимова.

Освітньо-виховна мета: зацікавити особистістю і творчістю письменника (почуття патріотизму, ввічливість, турбота про людину, протест проти будьякої форми насильства тощо). Розвивати вміння "світового зору" — "зіницею, як кожна людина, бачачи близько, краями ока вбирати те. що робиться в решті світу".

Обладнання: портрет письменника, виставка його книжок, малюнки учнів — ілюстрації до фантастичних сюжетів.

Завдання для творчої групи учнів: один учень виступає від імені письменника, інші готують запитання, приносять книги й малюнки для виставки.

Тип уроку: урок-зустріч.

Епіграф: Що поробиш — такий образ світу —
то втішає нас, то лякає
Зрозуміти його подвійність, приймати
її сміливо і навчає фантастика

В. Греков

 

Ланцюжок навчальних ситуацій:

1. Актуалізація опорних знань (що нам відомо про А. Азимова),

2. Словникова робота.

3. Слово вчителя (подорож до Америки).

4. Бесіда (година з Аизеком Азимовим).

5. Підсумки бесіди.

6. Домашнє завдання.

7. Підсумки уроку.

Частина дошки з портретом письменника закрита.

 

Актуалізація опорних знань.

У ч и т е л ь. (читає напам'ять епіграф уроку і звертається до учнів): Сьогодні на уроці ми спробуємо зрозуміти образ світу, який «то втішає, то лякає», «його подвійність» через сприйняття всесвітньовідомим письменником-фантастом Аизеком Азимовим.

— Чи ви чули про нього?

— Які його книжки, оповідання читали?

— Про що вони?

 




Переглядів: 163

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.