Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Towards Students

a) Inculcate model behavior and mannerisms by self- example.

b) Prepare long-term teaching programs and daily lessons in accordance with the guidelines of the school's education system.

c) Provide activities and materials that engage and challenge the students intellectually.

d) Understand and implement the use of information technology in lesson preparation and teaching.

e) Shift between formal and informal methods of teaching, like debates, discussions, practical activities, experiments, projects and excursions.

f) Plan, set and evaluate grade test, exams and assignments.

g) Supervise student conduct during class, lunchtime and other breaks.

h) Understand the diverse background students come from, their strengths, weaknesses and areas of interest.

i) Be honest in student appraisal and avoid favoritism.

j) Enforce discipline by firmly setting classroom rules.

k) Resolve conflict among students by encouraging positive debate.

l) Be ready to adjust teaching styles to meet individual needs of students.

Towards Parents

a) Keep parents well-informed about their ward's progress.

b) Take time out to discuss an issue, or a problematic behavior.

c) Encourage parents to promote various diverse interests of their children.

d) Inform parents about after-school activities like excursions, meetings, as well as detention.

e) Keep the parent feedback journal updated.

f) Encourage parent participation in parent-teacher meets.

g) Finally, work with parents for the betterment of their child's future.

Towards Management

a) Actively involve in staff meetings, educational conferences, and school programs.

b) Voluntarily participate in organizing sporting events, and other excursions like camping trips, picnics, educational tours, etc.

c) Maintain a healthy relationship with all teaching and non-teaching staff members.

d) Help out in formulating school policies.

e) Carry out administrative duties relevant to your position in the school.




Переглядів: 149

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.