Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






This activity will help you learn types of values and identify your own ones.

Step 1.Imagine you have been given a check for $1000.00 to do whatever you like with it. What would you do with it? Share with the class what you would do with it. See conclusion on the next page.

Step 2.Say what things you did during the past week. What you choose to do with your time also has everything to do with what you value.

Step 3. Read the following statements and say whether it is about you.

Hypocrite is one who subscribes to one set of values, and does another.
Immature is one who has not identified his values.

Step 4. Study the following characteristics of mature and immature people. Which characterize you?

  Immaturity: § Unclear values § Drifters § Flighty § Uncertain § Apathetic     Maturity: § Clear values § Life of purpose § Meaning and direction  

Step 5.Study the importance of values.

Direction:Values – Goals – Behavior – Self-value

§ Values give direction and consistency to behavior.

§ Values help you know what to and not to make time for.

§ Values establish a relationship between you and the world.

§ Values set the direction for one’s life.

Step 6.Study the sources of values and say what influenced your values.

 

Values are deeply held views of what we find worthwhile. They come from many sources: parents, school, peers, and people we admire and culture. Many go back to childhood. There are others we learn as adults. As with all mental models there is a distinction between our “espoused” values, which we profess we believe in, and our values “in action” which actually guide our behaviors. These latter values are coded into our brains at such a fundamental level that we can’t easily see them. We rarely bring them to surface or question them.

Conclusion: What you spend the money on has everything to do with what you value

That’s why they may create dissonance for us. Talking about our values together as a family can help us understand our motivation behind our actions.




Переглядів: 137

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.