Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лабораторна робота 7

Тип Arthropoda. Клас Insecta. Ряди клопи (Heteroptera), воші ( Anoplura ) і блохи (Aphaniptera).

Об’єкти дослідження: клоп постільний (Cimex lectularius), клоп поцілунковий (Triatoma sanguisuga), воша головна (Pediculus capitis), воша одежна (Р. vestimenti; або Р. согporus), воша лобкова (Phthirus pubis), блоха людська (Pulex irritans), блоха щуряча (Xenopsylla cheopis).

Матеріальне і методичне забезпечення

методичні вказівки; навчальні таблиці; мікроскопи, препарувальні лупи; постійні препарати комах: малярійного та звичайного комарів, вошей і блохи.

Обгрунтування теми

Клас Комахи - Найбільш багаточисельний клас Членистоногих (приблизно 1 млн. видів).

Серед комах є представники, які мають практичне і медичне значення:

1) Представники - постійні ектопаразити людини, які є гематофагами і одночасно переносниками інфекцій, інвазій (комарі, воши, блохи...);

2) Переносники і природні резервуари збудників хвороб;

3) Механічні переносники інфекцій, цист найпростіших, яєць гельмінтів;

4) Комахи - мешканці приміщень людини, "домашні" комахи;

Паразитичні комахи надзвичайно різноманітні. При цьому, деякі спеціалізовані види значно змінилися, а на організацію інших паразитичний спосіб життя не наклав помітних змін. Паразитами стають як личинки, так і дорослі організми (ларвальний і імагінальний паразитизм). В деяких випадках весь життєвий цикл паразита здійснюється на тілі організма-господаря. Прослідковуються переходи від факультативного паразитизму до облігатного, від тимчасового нападіння для живлення (більшість гематофагів) до постійного ектопаразитизму, а деяки з них стають ендопаразитами. Коло господарів, яких використовують паразитичні комахи дуже широке: від безхребетних до вищих хребетних тварин і людини.

Мета заняття

Знати загальну характеристику, систематику класу Комахи, їх морфологію і біологію, мають медичне значення. Розглянути цикли розвитку, локалізацію на (в) організмі людини, шляхи зараження і патогенну дію. Знати основні захворювання, які передають і розповсюджують комахи. Вміти працювати зі збільшувальними приладами (препарувальними лупами, мікроскопами) для діагностики комах - ектопаразитів, облігатних та механічних переносників. Вміти визначати на макро- і мікропрепаратах личинкові стадії, німфи і дорослі форми паразитичних кліщів і комах. Набути навички вирішування тестів, ситуаційних задач по ентомології різної складності.




Переглядів: 148

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.