МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Принципи і правила навчання.Із закономірностей навчання витікають принципи і правила навчання. Дидактичні принципи – це вихідні положення, які визначають зміст, організаційні форми і методи навчального процесу відповідно до загальних цілей і закономірностей. Правило навчання – це опис педагогічної діяльності, що базується на конкретному принципі. Сучасні принципи зумовлюють вимоги до всіх компонентів навчального процесу – цільового, стимуляційно-мотиваційного і т.д. Принцип спрямованості навчання на вирішення завдань освіти, розвитку і виховання. Правила навчання: 1) Роз’ясніть учням цілі і завдання майбутньої роботи, поясніть важливість і значення, розкрийте перспективу. 2) Навчайте так, щоб учень виконував навчальні дії не механічно, а розумів, чому, що і як треба робити. Принцип науковості. Правила навчання: 1) Впроваджуйте у навчання найновіші досягнення науки. 2) Застосовуйте найновішу наукову термінологію. 3) Розкривайте генезис наукового знання. 4) Не обходьте спірних наукових проблем, в разі необхідності і доцільності організуйте дискусію. Принцип наочності – “золоте правило дидактики”. 1) Усе, що можна, представляти для сприймання чуттями, а саме: видиме – зором, почуте – слухом, запахи – нюхом; що підлягає смаку – смаком; доступне відчуванню – шляхом дотику (Я.А.Коменський). 2) Застосовуйте сучасні засоби наочності: навчальне телебачення, відеозапис, кодослайди, поліекрану проекцію. 3) Використовуйте наочність не лише для ілюстрації, а й у ролі самостійного джерела знань. Принцип свідомості і активності. 1) Пам’ятайте, що головними є не предмет. Який ви викладаєте, а особистість, яку ви формуєте. 2) Вивчайте і використовуйте індивідуальні інтереси своїх учнів, розвивайте і спрямовуйте їх у руслі суспільних потреб. 3) Навчіть учнів учитися. 4) Навчаючи, використовуйте всі види і форми пізнавальної діяльності. Об’єднуйте аналіз з синтезом, індукцію з дедукцією, зіставлення з протиставленням, застосовуйте аналогію. Принцип доступності. 1) У навчанні треба рухатися від легкого до важкого, від відомого до невідомого, від простого до складного (Я.А.Коменський). 2) Навчаючи, виходьте з рівня підготовки і розвитку учнів. 3) Навчайте доступно, переконливо, емоційно. 4) Поганий учитель повідомляє істину, залишаючи її недоступною для розуміння, хороший – вчить її знаходити (А.Дістервег). Переглядів: 1229 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|