Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Фактори, що зумовлюють формування змісту освіти.

Об’єктивні фактори:

1. Система потреб (соціальних і особистісних), яка нерозривно пов’язана з системою цілей. Соціальні цілі – вимоги суспільства до загальної освіти, особистісні – формування основних сторін особистості. На нинішньому етапі реформування української школи, коли освіта повинна стати основою побудови нової демократичної держави, культурного та духовного відродження, становлення демократичного суспільства і ринкових відносин, виникає необхідність поєднання суспільних і особистісних інтересів, необхідність зробити освіту осбистісно значимою і одночасно орієнтованою на задоволення суспільних потреб.

2. Соціальні та наукові досягнення. Проміжок масу від появи нового наукового відкриття або нової соціальної ідеї до початку її систематичного вивчення в школі невпинно скорочується. Кожні 10-15 років кількість наукових знань, які вивчаються в школі, подвоюється.

3. Педагогічні можливості учнів (можливість учня запам’ятати, осмислити, зрозуміти, засвоїти).

4. Рівень матеріально-технічного оснащення та методичного забезпечення навчального процесу.

Суб’єктивний фактор – теж має важливе значення для визначення змісту шкільної освіти.

Методологічні позиції вчених на трактування питання розумового розвитку учнів зумовили розвиток у дидактиці протилежних поглядів на питання змісту освіти. Які представлені у теоріях формальної освіти, теорії матеріальної освіти, теорії дидактичної утилітаризму, проблемно-комплексній теорії структуралізму.

Теорія формальної освіти.

Засновник Д.Локк (XVII ст.), Й.Песталоцці, Е.Кант, Й.Гербарт (XVIII - XIX ст.).

Сутність поглядів – джерелом знань є розум, головним завданням освіти – розвиток розумових здібностей учнів, а не набуття фактичних знань – в основі освіти предмети, що забезпечують гімнастику розуму (латинська мова, математика), недооцінка предметів природного циклу.




Переглядів: 4005

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.