МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Сутність понять “методи”, “прийоми”, “засоби” навчання.Термін “метод” – означає спосіб діяльності, спрямований на досягнення поставленої мети. Методи навчання – основні способи досягнення певної дидактичної мети (засвоєння знань, понять, вироблення певної навички або уміння). Отже, методи навчання – це способи взаємопов’язаної діяльності вчителя та учнів, за допомогою яких здійснюється процес навчання, тобто озброєння учнів знаннями, практичними уміннями і навичками. Метод навчання визначає характер і спосіб діяльності вчителя і учнів. Тому метод навчання являє собою упорядковану систему взаємопов’язаних прийомів педагогічної діяльності вчителя і навчально-пізнавальної діяльності учнів. Будь-який метод навчання є сукупністю окремих компонентів. Прийом навчання (основний компонент) – це складова частина або окрема сторона методу навчання, завдяки якій реалізуються окремі дидактичні завдання. Наприклад, метод вправ складається з прийомів: - показ вчителя, як необхідно застосовувати знання на практиці; - повторення показаних дій учнями; - тренування учнів по формуванню і удосконаленню умінь і навичок. Прийом навчання включає цілеспрямовану діяльність вчителя і учня, дії яких складаються з кількох операцій. Метод навчання покликаний вирішувати основну дидактичну мету, а прийоми, дії, операції – конкретні завдання, які спрямовані на досягнення основної мети. Наприклад: проблемний метод роботи з підручником може бути реалізований завдяки наступним прийомам: - створення проблемної ситуації; - самостійний аналіз тексту учнями; - робота з ілюстраціями; - фіксування в зошитах основних понять; - складання плану, тез, конспектів. Отже, кожний метод навчання є цілісною дидактичною системою зі складною структурою, яка включає прийоми навчання, прийоми розумової та фізичної діяльності, мотивації, творчого підходу (проблемно-наукова і конструктивна діяльність) моделювання. Структура методів навчання: - змістові компоненти (оволодіння учнями новою інформацією); - мотиваційні (формування мети); - практичні; - корекційні (корекція, наприклад, діяльності учнів). Переглядів: 5270 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|