Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета і завдання естетичного виховання школярів.

Естетика– наука про прекрасне.

Прекрасне – це категорія естетики, що характеризує явища з точки зору досконалості як ті, що володіють найвищою естетичною цінністю.

Прекрасне– це гармонія форми і змісту в предметах і явищах природи та суспільного життя.

Естетичне виховання – це процес формування цілісного сприймання і правильного розуміння учнями прекрасного у мистецтві та дійсності; формування естетичної свідомості.

Естетичне виховання – це формування естетичного досвіду особистості: формування естетичної свідомості, розвитку творчих здібностей і дарувань в різних галузях естетичної діяльності.

Естетичний досвід включає:

- естетичну свідомість;

- естетичні почуття;

- художньо-естетичне сприймання;

- естетичні потреби;

- естетичний ідеал;

- естетичний смак;

- естетичні судження;

- естетичні оцінки;

- естетичні погляди і переконання;

- уміння та навички творчої художньо-естетичної діяльності.

Естетичне виховання розпочинається із створення певного досвіду елементарних естетичних вражень, отриманих в результаті естетичного сприймання.

Художньо-естетичне сприймання – це початковий етап спілкування з мистецтвом і красою дійсності; це процес сприймання дитиною естетичних емоцій, переживань, почуттів.

Цілеспрямоване формування естетичного сприймання вимагає від особистості розвитку у неї здібностей тонко відчувати і розрізняти форми, кольори, звуки – необхідність естетичного розвитку сприймання різними органами чуття.

Культура естетичного сприймання сприяє розвитку естетичних почуттів.

Естетичні почуття – це суб’єктивний емоційний стан, викликаний оцінним ставленням до естетичних явищ дійсності або мистецтва.

Естетичні почуття, які поєднуються із осмисленням явищ дійсності викликають естетичні переживання (стан потрясіння, страждання, співчуття, очищення, просвітлення, захоплення, радості).

Естетичні переживання сприяють виникненню та розвитку духовно-естетичних потреб.

Естетична потреба - стійка потреба у спілкуванні з художньо-естетичними цінностями, красивими явищами, предметами.

Естетична свідомість включає в себе також усвідомлене людиною естетичне ставлення до дійсності і мистецтва, виражене у сукупності естетичних поглядів і переконань.

Естетичний ідеал - основа естетичної свідомості; це соціально обумовлені уявлення про досконалість у природі, людині, мистецтві,

Естетичні судження - це доказова, аргументована оцінка естетичних явищ.

Естетичні оцінки виникають в результаті. висловлення власного ставлення до різноманітних явищ, предметів, фактів.

Естетичний смак - це уміння побачити, відчути, зрозуміти, відрізнити істинно прекрасне від потворного, трагічне від комічного, низького.

Естетичний смак- здатність людини оцінювати предмети і явища, з позиції естетичного ідеалу.

Провідна функція естетичної свідомості полягає у розкритті світу реально існуючої краси.




Переглядів: 497

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.