Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика вивчення теми «Нумерація чисел».

«Числа першого десятка» вивчаються на початку 1-го класу за підручником М.В. Богдановича та Л.П. Кочиної «Математика 1» для чотирирічної початкової школи. На вивчення цієї теми відводиться 37 уроків. На вивчення чисел відводиться від двох до чотирьох уроків. Всі числа вивчаються за планом:

1) вводиться число, як кількісна характеристика класу скінчених, рівно потужних множин, утворюється нове число із попереднього, вже вивченого числа;

2) діти навчаються написанню цифри, яка позначає на письмі дане число;

3) учні вчаться співвідносити цифру з групою предметів і навпаки;

4) вивчається місце числа в натуральному ряді; здійснюється рахунок в прямому і зворотному порядку в межах даного числа;

5) порівняння чисел різними способами в межах числа, що вивчається;

6) вивчення складу числа.

2.1. Утворення чисел. Утворення числа, як кількісної характеристики класу кінцевих еквівалентних множин.

Розглянемо, як вводиться число 4. На набірному полотні виставлені фігури

                                       
         
 
         
 
       

 


- Які геометричні фігури виставлені?

- Порівняйте кількість кругів, квадратів, трикутників, кількість квадратів є новим числом «чотири» і воно позначається цифровою. (Демонструємо друковану цифру 4. Повідомляємо тему уроку).

На набірному полотні виставляємо три п’ятикутники і чотири квадрати.

- Порівняйте кількість п’ятикутників і квадратів (п’ятикутників менше ніж квадратів).

- Що треба зробити, щоб п’ятикутників було стільки, скільки квадратів? (Треба покласти ще один п’ятикутник).

- Тепер ми отримали 3 і 1 п’ятикутник. Тепер усіх геометричних фігур порівну.

- Як ми отримали число чотири. (Ми до числа 3 додали ще 1 і отримали число 4. 4 це 3 та ще 1.

- Число 4 йде за числом 3. 3 передує числу 4. Чотири наступне число після трьох.




Переглядів: 250

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.