Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підготовча робота до ознайомлення з діями додавання і віднімання.

Підготовча робота до ознайомлення з діями додавання та віднімання здійснюється за допомогою практичних вправ, під час яких діти викладають на парті геометричні фігури та об’єднуючи їх, показують усі фігури. Таким чином, спочатку формується поняття про об’єднання елементів двох множин, що не перетинаються. Діти роблять висновки, щоб показати всі предмети, треба їх об’єднати – це означає присунути, змішати тощо. Аналітично діти вправляються у виключенні частини множини та показу остачі. Щоб показати остачу, решту, треба виключити – це означає відсунути, забрати, відрізати тощо.

Перелічуючи кількість елементів об’єднаної множини діти впевнюються в тому, що коли об’єднуємо, стає більше; щоб стало більше, треба об’єднати. Коли виключаємо стає менше, щоб стало менше, треба виключати. Це можна сформувати за допомогою практичних вправ.

1.

                   
         


Розглянь малюнок

- Скільки кружечків? (2)

- Скільки квадратиків? (3)

- Скільки всього геометричних фігур? (П’ять, перелічують).

2. Покладіть три зелених кружечки. (Всі викладають на партах). Покладіть 4 червоних кружечки:

- Скільки всього кружечків виклали (7, перелічують).

3. - Покладіть 5 кружечків.

- Відсуньте 3 кружечки вправо.

- Скільки кружечків залишилось? (2 – перелічують).

4. Покладіть на стіл 6 паличок. Заберіть дві палички. Скільки паличок залишилось? (4-перелічують).

 

Наступним кроком є схематичне зображення операцій об’єднання чи виключення. Спочатку діти виконують аналогічні завдання практично, а потім виконують малюнок. Об’єднуючи – обводять замкненою кривою лінією усі фігури, виключаючи – закреслюють кілька фігур та обводять замкненою кривою остачу. Після того, як діти навчилися зображати об’єднання або виключення схематично за допомогою геометричних фігур, переходимо до навчання схематичного зображення за допомогою відрізків.

 

 

 

4 3

 

 


?

                               
       
         
 

 


 

 
 

 


? 3

3. А) Ознайомлення з конкретним змістом дії додавання.

На наступному етапі здійснюється ознайомлення з конкретним змістом арифметичних дій додавання та віднімання: вчимо дітей пов’язувати практичну дію об’єднання елементів двох множин з арифметичною дією додавання, а практичну дію щодо виключення частини елементів множини з арифметичною дією віднімання. Таким чином формується поняття про те, що коли додаємо стає більше, а коли віднімаємо залишається менше. На цьому етапі також відбувається ознайомлення учнів із знаками додавання та віднімання; навчання їх запису; вводяться поняття «вираз», «значення виразу». З цією метою доцільно пропонувати вправи типу:

1. Покладіть на парту 3 червоних квадрата. Покладіть справа один жовтий. Присуньте жовтий квадрат до червоних. Покажіть всі квадрати.

               
       


 

Що ми зробили з квадратами? Ми присунули – об’єднали. Всього квадратів 3 і ще 1. Коли квадрати об’єднали, їх стало більше. Об’єднати – це означає додати. Додавання – це арифметична дія, яка виконується між числами. Таким чином, 3 і ще 1 – це означає до 3 додати 1, одержимо 4. Це можна записати так 3+1=4.

3+1- це вираз, 4 – значення виразу, 3+1=4 рівність на додавання. Для запису дії додавання використовується знак +. Читаємо: три додати один буде 4. До трьох додати один буде 4.

Коли об’єднуємо, стає більше. Об’єднати – це означає додати. Тому, коли додаємо стає більше. Щоб стало більше, треба об’єднати – додати.

 




Переглядів: 490

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.