Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






А) Складання таблиць

- Скільки синіх трикутників? (1)

- Скільки червоних трикутників? (2)

- Скільки всього трикутників? (3)

- Яку рівність можна скласти? (1+2=3)

- З рівності на додавання, складіть рівність на віднімання числа 2. (3-2=1)

Аналогічно працюємо до кінця складання таблиці.

 

Б) Аналіз таблиць.

Який перший доданок? Як він змінюється в кожній наступній рівності? (Збільшується на 1).

- Який другий доданок? (2-сталий, не змінюється)

- Як змінюється значення суми? (в кожній наступній рівності збільшується на 1).

Отже, якщо перший доданок збільшуємо на 1, а другий доданок сталий, то і значення суми збільшується на 1.

Аналіз таблиці віднімання числа 2.

- Як змінюється зменшування? (Збільшується на 1).

- Який від’ємник? (2, сталий)

- Як змінюється значення різниці в кожній наступній рівності? (Збільшується на 1)

Отже. Якщо збільшуємо зменшуване на 1, а від’ємник сталий, то і значення різниці збільшується на 1.

 

В) Первинне закріплення.

- Прочитайте таблицю додавання числа 2.(Віднімання числа 2).

- Прочитайте рівність на додавання і відповідну їй рівність на віднімання (1+2=3, 3-2=1).

- Прочитайте підряд тільки результати таблиці додавання числа 2. (Віднімання числа 2).

Розкажіть (хто може) напам’ять таблицю.

На основі різноманітних і численних вправ знання табличних випадків додавання і віднімання в межах 10 необхідно довести до автоматизму. На вивчення таблиць додавання і віднімання кожного числа відводиться два – три уроки. Частина учнів засвоюють таблиці уже під час їх складання. Однак для більшості учнів цей процес тривалий. Диференційна робота що до засвоєння таблиць учнями має тривати до кінця навчального року.

 

Г) Під час вивчення таблиць додавання і віднімання в межах 10 розглядаються випадки додавання і віднімання декількох чисел, це є підготовкою до вивчення правил порядку виконання арифметичних дій у виразах.

Пояснення: коментувати пояснення самим вчителем.

Читаємо: чотири додати один і додати один. 4+1+1

Обчислюємо: Чотири додати один буде п’ять. П’ять додати один буде 6.

10-1-1=8 Десять мінус 1 буде дев’ять. Дев’ять відняти один буде 8.

7-2+3=8 Сім мінус два буде п’ять. П’ять додати три буде вісім.

Такі вправи змушують учня тримати деякий час результат у пам’яті що, підвищує ефективність запам’ятовування таблиць.

 




Переглядів: 187

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.