МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||
Методика вивчення усного додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток.Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток вивчається у другому класі. Спочатку вивчається додавання, а потім всі випадки віднімання. Додавання вивчається в такому порядку: - загальний випадок: 28+59 - окремий випадок: 38+4 - окремий випадок: 76+4 - випадок, коли сума одиниць дорівнює 10: 38+52 - правило додавання суми до числа. 3.1. Розглянемо загальний випадок додавання: 28+59 А) Підготовчі вправи (1 клас с.47) № 265, 266, 267, 268. 1.Запишіть числа у вигляді суми розрядних доданків: 12, 36, 55, 71. 2. Знайдіть значення виразів 30+40, 60+20, 30+30, 10+60. 3. Обчисліть: 7+4; 7+8; 7+9; 8+5. 4. Обчисліть: 60+17; 80+15; 20+18. 5. Обчисліть вирази, застосовуючи переставну властивість додавання: 20+4+60+5; 30+8+40+9 Б) Ознайомлення з новим матеріалом (метод аналогії). Пропонуємо учням розв’язати вираз з повним поясненням. 23+56=79 Потім виставляємо вираз 28+59 і питаємо – чим схожі ці два вирази? (однакова кількість десятків) - Чим відрізняються? (різна кількість одиниць) - Хто може пояснити обчислення виразу 28+59? Учень пояснює, потім показуємо опорну схему 28 + 59 = 87 20+8 50+9 28+59=87 20+50=70 8+9=17 70+17=87
Складаємо алгоритм: 1) Кожний з доданків представляємо у вигляді суми десятків і одиниць. 2) До десятків додаємо десятки. 3) До одиниць додаємо одиниці. 4) Одержані суми додаємо. Зразок короткого міркування: 20 і 50 буде 70, 8 і 9 буде 17, 70 і 17, буде 87. В) Первинне закріплення. 1. № 270. Розглянь запис і поясни розв’язання 35+48=30+5+40+8=70+13=83 - Складіть свій вираз і розв’яжіть. - Розв’язуємо № 273 напівсамостійно 17+25 54+38 36+36 42+49 - Самостійна робота по 3 вирази кожному варіанту. - Розв’язуємо задачі, в яких треба виконати додавання двоцифрових чисел. 2. Можна організувати диференційований підхід на етапі закріплення, аналогічно до випадку 34+52. [Див. С.П. Логачевська «Диференціація у звичайному класі. Київ: 1998 – 224 с.] 3.2. Окремі випадки додавання з переходом через десяток: 38+4; 76+4; 38+52. 1) Метод аналогії 32 + 4 = 30 +2 + 4=30+6=36 - У другому доданку немає десятків. 30+2+4 - До одиниць першого доданку додаємо другий доданок - До десятків першого доданку додаємо одержаний 38+4=30+8+4=30+12=42 результат 30+8
Коротке пояснення 8 і 4, буде 12; 30 і 12, буде 42. Можна ще показати учням такий прийом додавання. 38 + 4 = 38 + 2 + 2=40+2=42 2 2 2) 76+4=70+6+4=70+10=80 3) 38+52=30+8+50+2=80+10=90 Переглядів: 1565 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|