Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика вивчення табличного ділення.

Підготовча робота

Повторюємо зв'язок дії «∙» з дією «:», тому що таблиця «:» складається з таблиці «∙».

- З прикладу 2∙3=6 складіть приклад на «:» на 2. Поясніть, як ви його склали?

Складання таблиці ділення на 2.

Мотивація: багато практичних завдань, математичних задач вимагають застосування дії ділення. Ділення одного числа на інше вимагає певного правила, але спочатку треба вивчити особливі випадки ділення, тобто таблицю «:».

На дошці зліва заздалегідь записана таблиця х2.

2∙2=4 4:2=2

2∙3=6 6:2=3

2∙4=8 8:2=4

……..

2∙9=18

 

Прочитайте 1-й приклад (2∙2=4). З цього прикладу на множення складіть приклад на «:» на 2 (4:2=2).

Запишіть цей приклад у зошитах.

Прочитайте другий приклад. З цього прикладу на множення складіть приклад на ділення на 2. 6:2=3. Запишіть цей приклад у зошит.

Прочитайте третій приклад. З цього прикладу на множення складіть приклад на ділення на 2. 8:2=4. Запишіть цей приклад у4 зошит.

Учитель проводить аналіз цих трьох прикладів.

Як змінююєся перше число?

Які другі числа?

Як змінюється результат?

Який наступний приклад можна скласти?

Хто зрозумів, працює самостійно. Інші працюють із вчителем.

 

Первинне закріплення.

- Прочитайте таблицю хором.

- Поясніть, як одержали 10:2=5

- Розв’яжіть приклади, користуючись таблицею : 2.

- Прочитайте таблицю «:2»

18 16 14 12 10 8 6
:2

 

- Розкажіть таблицю напам’ять.

- Вибірково назвіть результат (18:2, 14:2)

- Назвіть тільки результати таблиці «:2».

- Розв’яжіть приклади: 6:2+7, 14:2-7

- Розв’яжіть задачу на «:».

- Складіть задачу на «:».

Таблиці «:» на 3-9 вивчаються аналогічно.

 




Переглядів: 148

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.