Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика вивчення множення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Порядок та особливості диференційованої роботи при закріпленні даних навичок.

Основне завдання теми полягає у формуванні навичок множення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Навички мають бути доведені до автоматизму, але учні повинні вміти пояснювати виконані дії.

Відповідно до програми розглядають такі питання:

- поняття дії множення;

- переставні і сполучні закони дії множення;

- розподільний закон множення відносно додавання;

- загальний випадок множення багатоцифрового числа на одноцифрове;

- особливі випадки множення;

- множення одноцифрового числа на багатоцифрове;

- множення іменованих чисел.

 

Множення багатоцифрових чисел на одноцифрове.

Підготовча робота:

- письмове множення трицифрових чисел на одноцифрове;

- табличні випадки множення;

- множення чисел 0 і 1;

- множення суми на число.

Вивчення нового матеріалу.

Вивчення теми базується на знаннях письмового прийому множення та вміння їх виконувати в межах трицифрових чисел. При опануванні даної теми учні мають перенести наявні знання та вміння на випадки множення багатоцифрового числа на одноцифрове й набути досвіду у виконанні цієї дії.

Використовуємо методи порівняння і аналогії.

У 3 класі ми розглядали випадки письмового множення в межах 1000. Будемо вчитися множити письмово в межах мільйона.

Перенесення алгоритму письмового множення трицифрових на одноцифрові на випадки множення багатоцифрових чисел на одноцифрові можна зробити наступним способом.

Учням пропонується порівняти добутки:

387 5387 25387 (не обчислюючи, учні відповідають

х 7х 7х 7 на питання)

 

- Чи може допомогти перший добуток в обчислення другого добутку?

- Чи може другий добуток допомогти обчислити значення третього добутку?

Далі вчитель дає приклад 852

х 4 і пропонує учням розв’язати з повним поясненням.

 

Далі вчитель записує приклад 201852 і питає:

х 4

- Чим відрізняється другий приклад від першого прикладу? (перший приклад – множення трицифрового числа на одноцифрове, а другий – багатоцифрового на одноцифрове).

Порівняйте міркування при множенні цих чисел на одноцифрове число.

Який висновок можна зробити? Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрове число виконують так само, як і трицифрове.

Розглянемо алгоритм прикладу 201852 ∙ 4.

201852 П о я с н е н н я. Підписуємо число 4 під одиницями першого множника.

х 4 Помножимо 2 одиниці на 4, буде 8 одиниць, підписуємо їх під одиницями

807408 Помножимо 5 десятків на 4, буде 20 десятків, або 2 сотні. У розряді

десятків у добутку пишемо 0, а 2 сотні запам’ятовуємо. 8 сотень помножити на 4, буде 32 сотні та ще 2 сотні, буде 34 сотні, або 3 тисячі і 4 сотні. 4 сотні записуємо під сотнями, а 3 тисячі запам’ятовуємо. 1 тисячу помножити на 4, буде 4 та ще 3 тисячі, буде 7 тисяч. Записуємо 7 тисяч під тисячами. 0 десятків тисяч помножити на 4, буде 0 десятків тисяч. Запишемо число 0 під десятками тисяч. 2 сотні тисяч помножити на 4, буде 8 сотень тисяч. Запишемо 8 під сотнями тисяч. Добуток 807408.

 

Особливі випадки.

7108 Учні самостійно пояснюють розв’язання з розгорненим міркуванням.

х 6 Звертаємо увагу учнів на те, що при множенні нуля десятків (сотень,

42648 тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч) на число в добутку також отримуємо нуль десятків (сотень, тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч).




Переглядів: 928

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.