МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Методика вивчення множення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Порядок та особливості диференційованої роботи при закріпленні даних навичок.Основне завдання теми полягає у формуванні навичок множення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Навички мають бути доведені до автоматизму, але учні повинні вміти пояснювати виконані дії. Відповідно до програми розглядають такі питання: - поняття дії множення; - переставні і сполучні закони дії множення; - розподільний закон множення відносно додавання; - загальний випадок множення багатоцифрового числа на одноцифрове; - особливі випадки множення; - множення одноцифрового числа на багатоцифрове; - множення іменованих чисел.
Множення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Підготовча робота: - письмове множення трицифрових чисел на одноцифрове; - табличні випадки множення; - множення чисел 0 і 1; - множення суми на число. Вивчення нового матеріалу. Вивчення теми базується на знаннях письмового прийому множення та вміння їх виконувати в межах трицифрових чисел. При опануванні даної теми учні мають перенести наявні знання та вміння на випадки множення багатоцифрового числа на одноцифрове й набути досвіду у виконанні цієї дії. Використовуємо методи порівняння і аналогії. У 3 класі ми розглядали випадки письмового множення в межах 1000. Будемо вчитися множити письмово в межах мільйона. Перенесення алгоритму письмового множення трицифрових на одноцифрові на випадки множення багатоцифрових чисел на одноцифрові можна зробити наступним способом. Учням пропонується порівняти добутки: 387 5387 25387 (не обчислюючи, учні відповідають х 7х 7х 7 на питання)
- Чи може допомогти перший добуток в обчислення другого добутку? - Чи може другий добуток допомогти обчислити значення третього добутку? Далі вчитель дає приклад 852 х 4 і пропонує учням розв’язати з повним поясненням.
Далі вчитель записує приклад 201852 і питає: х 4 - Чим відрізняється другий приклад від першого прикладу? (перший приклад – множення трицифрового числа на одноцифрове, а другий – багатоцифрового на одноцифрове). Порівняйте міркування при множенні цих чисел на одноцифрове число. Який висновок можна зробити? Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрове число виконують так само, як і трицифрове. Розглянемо алгоритм прикладу 201852 ∙ 4. 201852 П о я с н е н н я. Підписуємо число 4 під одиницями першого множника. х 4 Помножимо 2 одиниці на 4, буде 8 одиниць, підписуємо їх під одиницями 807408 Помножимо 5 десятків на 4, буде 20 десятків, або 2 сотні. У розряді десятків у добутку пишемо 0, а 2 сотні запам’ятовуємо. 8 сотень помножити на 4, буде 32 сотні та ще 2 сотні, буде 34 сотні, або 3 тисячі і 4 сотні. 4 сотні записуємо під сотнями, а 3 тисячі запам’ятовуємо. 1 тисячу помножити на 4, буде 4 та ще 3 тисячі, буде 7 тисяч. Записуємо 7 тисяч під тисячами. 0 десятків тисяч помножити на 4, буде 0 десятків тисяч. Запишемо число 0 під десятками тисяч. 2 сотні тисяч помножити на 4, буде 8 сотень тисяч. Запишемо 8 під сотнями тисяч. Добуток 807408.
Особливі випадки. 7108 Учні самостійно пояснюють розв’язання з розгорненим міркуванням. х 6 Звертаємо увагу учнів на те, що при множенні нуля десятків (сотень, 42648 тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч) на число в добутку також отримуємо нуль десятків (сотень, тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч). Переглядів: 928 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|