МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Множення чисел, що закінчується нулямиРозгляньте записи і дайте відповідь: 380 8400 69000 х 9 х 7 х 4…. 342 д. 588 с. 276 т
3420 58800 276000
- Як підписаний другий множник під першим? - Де опинилися нулі, які записані наприкінці першого множника? (Другий множник підписаний під першою цифрою, що відмінна від нуля, щоб нулі залишилися праворуч). - Що множили? (Множили число десятків або число сотень, або число тисяч). Назвіть, скільки отримали в добутку десятків (сотень, тисяч). - Як подали ці числа в одиницях? (Приписали праворуч один, або два, або три нулі). - Порівняйте число нулів у кожній парі: в першому множнику і в добутку. (Наприкінці добутку стільки нулів, скільки їх у першому множнику).
Алгоритм множення багатоцифрового числа, що закінчується нулями, на одноцифрове 1. Підписуємо другий множник під першою цифрою праворуч, що відрізняється від нуля. 2. Перемножуємо число розрядних одиниць (десятків, сотень, тисяч….) на одноцифрове число. 3. До результату дописуємо праворуч стільки нулів, скільки їх у першому множнику. Зручно відділити нулі в запису другого множника рискою; перемножити числа, не звертаючи уваги на нулі, та до добутку праворуч приписати стільки нулів, скільки їх у першому множнику.
Порядок та особливості диференційованої роботи при закріпленні даних навичок. (Ст.264 №4/3 С.П. Логачевська) Після вивчення нового матеріалу діти переходять до індивідуальної роботи. І етап. - Вчитель питає учнів: - Хто зрозумів, як множити багатоцифрові числа на одноцифрові? Виділяється перша підгрупа, яка працює самостійно, а інші працюють із вчителем. Для першої групи завдання: Розв’яжіть приклади. 2175 ∙8= 3752 ∙7= 3826∙5= Перший етап закінчується перевіркою завдань першої підгрупи. Після цього вчитель знову запитує, чи всі зрозуміли? Підгрупа, яка працювала з вчителем поділяється на дві підгрупи: І – яка зрозуміла; ІІ – яка буде працювати з вчителем. ІІ етап. Клас поділився на 3 групи. Перша група виконує завдання. - Перевірте правильність розв’язання прикладів: 347 2571 124753 х 5х 8х 4 1735 15426 499012
Друга група виконує завдання 3917∙5 31457∙4 177213∙4
Третя група працює з вчителем. Другий етап закінчується перевіркою завдань першої і другої груп. ІІІ етап. Далі вчитель ускладнює завдання. Для першої групи дає творче завдання. Складіть три подібних прикладів і розв’яжіть їх.
Для другої грипи: - Перевірте правильність розв’язування прикладів: 549 8173 114453 х 6х 9х 7 3564 73557 801171
Для третьої групи: розв’яжіть приклади: 2436 ∙ 5; 31754 ∙9 Закінчується третій етап перевіркою всіх трьох груп. Після цього вчитель дає спільне завдання по варіантам. Переглядів: 525 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|