МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Культура запису розв’язування задачТекстові задачі в початковому курсі математики розв’язують окремими діями (без пояснення, з поясненням, за письмовим планом), способом складання виразу (без пояснення, з поясненням, готовий вираз), а деякі прості задачі – і способом складання рівнянь. Розглянемо вимоги до оформлення письмового розв’язання задач. 1 клас. Учні розв’язують тільки прості задачі. Запис розв’язання виконують у вигляді прикладу. Першокласники іноді пропонують проілюструвати задачу малюнком. Для позначення предметів, про які йдеться в задачі, використовують кружечки, палички, трикутники, квадрати. У цьому разі розв’язання записують під малюнком. 6 3 ? 6 + 3 = 9 6 + 3 = 9 (гр.) 2 клас Ще в процесі розв’язування простих задач учням варто показати короткий запис задачі. Учні не роблять короткий запис задачі у зошиті, вони розглядають його на дошці. З опорою на цей запис повторюють задачу, але розв’язання виконують так само, як і в першому класі. Після ознайомлення із складеною задачею учні вчаться записувати коротко задачі в зошиті, але виконують такі завдання за зразком і під керівництвом учителя. На цей час запроваджується найменування предметів у відповідях предметів. Назви предметів пишуть однією буквою в дужках після числа 13-6=7 (в). У відповідях до задачі назви предметів пишуть повністю (7 вагонів). Слова, які починаються на голосний, скорочують до наступного голосного (яблуко – ябл.), (ялина – ял.). Б.- 9 л Б.- 9 л ? К.- ?, на 6 л менше К.- ?, на 6 менше Разом -?
1) 9-6=3 (л) 2) 9+3=12 (л) Відповідь: 12 літрів. У кінці вивчення нумерації в межах 100 ознайомлюють учнів із розв’язуванням задач складанням виразу. Задача.У бочці було 90 л бензину. У легковий автомобіль заправили 60 л, а в мотоцикл 20 л. Скільки літрів бензину залишилося в бочці? 90- (60+20) Поясніть, як скласти вираз. Виконайте обчислення і запишіть відповідь. Всі складені задачі з буквеними даними розв’язують складанням виразу. Розв’язання однієї і тієї самої задачі і окремими діями і складанням виразу практикують в окремих випадках, як вид творчої роботи. У підручниках 2- 4 класів запроваджується така форма завдання, як розв’язання задач за планом. У 2-3 класі учні план не переписують у зошит, а в 4 класі переписують у зошит лише на вимогу вчителя.
3 клас Вчаться записувати повну відповідь і короткі пояснення розв’язання (на початку навчального року). Записувати повну відповідь до кожної задачі не слід. Треба практикувати як короткі, так і повні відповіді, а в домашніх і контрольних роботах повну відповідь записувати обов’язково. Задача.На 45 к. купили олівців ціною по 5 к. Стільки ж купили стержнів ціною 8 к. Скільки заплатили за стержні?
1) 45:5=9 (шт.)- купили олівців; 2) 8∙9=72 (к.) – заплатили за стержні. Відповідь. За стержні заплатили 72 к. 4 клас Використовують ті самі форми запису розв’язання задач, що й у 3 класі, проте іноді в короткому записі задачі за допомогою арифметичних дій визначають між величинами. Вводиться запис розв’язання задач з письмовими формами обчислень. (ст.259).
Задача.Посіяли 6 кг гречки, а зібрали в 9 раз більше. На скільки кілограмів більше гречки зібрали, ніж посіяли? Відомо, що посіяли 6 кг гречки. Пишемо: Посіяли – 6 кг. Зібрали гречки у 9 раз більше. Це можна записати так: Зібрали - 6∙ 9 (кг). Отже, короткий запис задачі має такий вигляд:
Щоб дізнатися, на скільки кілограмів більше гречки зібрали, ніж посіяли, треба від 6∙9 відняти 6. Складемо вираз і обчислимо його значення: 6∙9-6=48 (кг). Відповідь. Гречки зібрали на 48 кг більше, ніж посіяли.
Розв’язування задачі з письмовим планом у другому півріччі можна іноді пропонувати і для домашньої роботи. Однак у контрольних роботах учні розв’язують задачі без запису плану. Щоб заощадити час, можна не записувати слова «задача», «розв’язання» чи « план розв’язування». Переглядів: 2432 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|