Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підготовча робота

На наочній основі:

- повторити утворення частин ;

- згадати, що означає число, записане під рискою і над нею;

- кількість рівних частин в цілому.

Ознайомлення з поняттям “дріб”

Утворення дробу можна пояснити у процесі виконання практичної роботи:

Завдання 1.Візьміть риску паперу. На скільки рівних частин поділено ціле? (на 4)

Розфарбуйте частину цієї смужки.

 
 


- Скільки таких четвертих частин в цілому? (4)

- Якщо в цілому чотири чверті, то розмалюйте ще .

 


- Скільки всього четвертих частин ми розмалювали? ( Дві четвертих)

- + = ∙2= ; ( взяти 2 рази, буде )

- Розмалюйте тепер три четвертих частини.

+ + = ∙ 3 = ( взяти 3 рази, буде )

- Числа виду називаються дробами.

Дріб – це одна або кілька рівних частин цілого.

Дроби записують двома числами, які розділені рискою. Число над рискою називають чисельником, а число під рискою називають знаменником. Знаменник показує, на скільки рівних частин розділили ціле, а чисельник – скільки таких частин взяли.

Отже, наприклад, - дріб; 3 - чисельник дробу, 4 – знаменник дробу. Дріб показує, що ціле поділено на 4 рівних частини і взято 3 таких частини. дробамичастин поділено ціле? (на 4)атики.

 

Зауваження. При читанні дробів треба пам’ятати: чисельник дробу – кількісний числівник (наприклад, одна, дві, три й тощо), а знаменник – порядковий числівник (наприклад, дев’ята, шоста і т. д. )

- п’ять шостих; - одна восьма.

Первинне закріплення

Завдання №1

- Полічи, на скільки рівних частин поділено кожний круг?

- Що показує зафарбована частина кожного круга?

- Яким дробом можна позначити зафарбовану частину ?

 

 

Завдання №2

Прочитай дроби. Назви чисельник і знаменник кожного дробу і поясни, що вони означають:

; ;

2. Порівняння дробів.

Пояснення проводиться на практичній основі, можна використовувати риски паперу, круги, прямокутники.




Переглядів: 150

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.