Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги до проведення екзамену у формі комп’ютерного тестування

Рівень Загальна кількість запитань Буде задано на екзамені Відведений час Кількість балів
І 60 хв.
ІІ
ІІІ - -    

Незадовільно <39,9

Задовільно 40-69,9

Добре 70-89,9

Відмінно 90-100

Один 0-9,9 0-9,9

Два 10-19,9 10-19,9

Три 20-39,9 20-34,9

Чотири 40-49,9 35-39,9

П’ять 50-59,9 40-49,9

Шість 60-69,9 50-59,9

Сім 70-76,9 60-66,9

Вісім 77-83,9 67-73,9

Дев’ять 84-89,9 74-84,9

Десять 90-93,9 85-89,9

Одинадцять 94-96,9 90-94,9

Дванадцять 97-100 95-100

 

2-е питання – 12 питань з методики навчання української мови та 12 питань з методики навчання математики.

3-є питання – з однієї з окремих методик, а саме 10 питань з методики навчання природознавства, 4 питання з методики трудового навчання з практикумом, 2 питання з образотворчого мистецтва з методикою навчання, 2 питання з теорії та методики фізичного виховання, 2 питання з музичного виховання з методикою навчання, 2 питання з методики навчання з предмета «Я у світі».

Рівні навчальних досягнень Бали   Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень студентів
І. Початковий Студент усвідомлює незначну частину прграмного матеріалу, відсутнє розуміння термінології; може відтворювати окремі фрагменти навчального матеріалу після багаторазового пояснення викладача.  
Студент володіє фрагментально програмним матеріалом; не користується спеціальною термінологією; не може самостійно викласти думку.  
Студент відтворює менше половини навчального матеріалу, застосовуючи обмежений запас педагогічних термінів, з допомогою викладача або підручника виконує елементарні завдання.  
  Студент відповідає на окремі питання одним простим реченням з допомогою викладача, репродуктивно відтворює частину навчального матеріалу теми одним-двома простими реченнями, формує визначення одного педагогічного поняття.  
ІІ. Середній Студент відтворює окрему частину основного змісту навчальної теми, відповідаючи на питання викладача, визначає одну-дві окремі ознаки педагогічного поняття. З допомогою викладача наводить приклади, розв’язує педагогічні ситуації.  
  Студент в цілому відтворює частину навчального матеріалу теми, в цілому правильно використовує педагогічну термінологію, аналізує прості педагогічні ситуації, використовуючи опорні конспекти і пам’ятки.  
  Студент знає близько половини навчального матеріалу, розуміє його і відтворює репродуктивно. Відповідь не досить осмислена, допускає помилки й неточності при визначенні понять, не підтверджує теоретичні положення прикладами.  
ІІІ. Достатній Студент самостійно відтворює окрему частину теми, застосовуючи порівняння, педагогічну термінологію, дає визначення понять, аналізує нормативні документи вчителя, з допомогою викладача проектує майбутню діяльність, наводить приклади з досвіду педагогів-новаторів та власного.  
  Студент в основному володіє навчальним матеріалом, використовує знання за аналогією, може зіставляти, робити висновки, узагальнення інформації, аналізує самостійно педагогічні ситуації, з допомогою викладача моделює педагогічні ситуації та розв’язує їх.
ІV. Високий Студент оперує навчальним матеріалом на рівні теми, може самостійно його відтворити, аналізувати педагогічні ситуації, підтверджувати одним-двома аргументами висловлене ним судження щодо педагогічного явища, наводить приклади з педагогічної практики, може зіставляти, узагальнювати, порівнювати інформацію самостійно, складати таблиці, схеми, рецензувати відповіді товаришів.
  Студент володіє глибокими знаннями, може вільно висловлювати власні судження та аргументовувати їх, самостійно користується навчальними програмами, підручниками початкової школи, документами про освіту, розв’язує педагогічні задачі.
  Студент ґрунтовно викладає програмовий матеріал, висловлює власну позицію і переконливо її регламентує, самостійно знаходить, оцінює та використовує джерела педагогічної інформації, вміє використовувати набуті знання на практиці, може самостійно проаналізувати педагогічніситуації та висловити власне бачення проблеми, яка в ній відображається, володіє творчою діяльністю в змінених проблемно-пошукових ситуаціях.

 




Переглядів: 145

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.