Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мерчандайзинг та його застосування на сучасному етапі

 

         
   
 
 
 
   
 
   

 

 


При розвитку мережі супермаркетів мерчандайзинг представлений набагато ширше:

1. Для власників супермаркетів важливо, щоб будь-який товар продавався як можна швидше;

2. Тому в боротьбу за розміщення товарів в магазині вступають виробники і беруть безпосередню участь у викладках одиниць товару, надають підготовлених продавців консультантів біля вітрин свого товару;

3. Власник торгівельної точки є досить незалежним в даний час: якщо товар погано розходиться, з виробником не будуть перезаключати договори поставки;

4. Питання мерчандайзингу в значній мірі перекладаються на виробників та постачальників продукції;

5. У властика супермаркету залишаються функції більш довгого утримання споживачів на торговельних площах, організація торгівлі без збоїв та затримок, функція створення загального благо приємного фона, оптимізація реклами і місцях продажу та ін.

 

 

Умови успішного застосування мерчандайзингу на сучасному етапі:

1. Розмежування повноважень в мерчандайзингу постачальників і роздрібних торгівців;

2. застосування класичних правил мерчандайзингу;

3. Управління закупками і запасами;

4. Постійна робота над удосконаленням упаковки товару і його дизайну;

5. Стан внутрішньо магазинної атмосфери (музика, маршрути руху, освітлення, кольори);




Переглядів: 215

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.