Мерчандайзинг та його застосування на сучасному етапі
При розвитку мережі супермаркетів мерчандайзинг представлений набагато ширше:
1. Для власників супермаркетів важливо, щоб будь-який товар продавався як можна швидше;
2. Тому в боротьбу за розміщення товарів в магазині вступають виробники і беруть безпосередню участь у викладках одиниць товару, надають підготовлених продавців консультантів біля вітрин свого товару;
3. Власник торгівельної точки є досить незалежним в даний час: якщо товар погано розходиться, з виробником не будуть перезаключати договори поставки;
4. Питання мерчандайзингу в значній мірі перекладаються на виробників та постачальників продукції;
5. У властика супермаркету залишаються функції більш довгого утримання споживачів на торговельних площах, організація торгівлі без збоїв та затримок, функція створення загального благо приємного фона, оптимізація реклами і місцях продажу та ін.
Умови успішного застосування мерчандайзингу на сучасному етапі:
1. Розмежування повноважень в мерчандайзингу постачальників і роздрібних торгівців;
2. застосування класичних правил мерчандайзингу;
3. Управління закупками і запасами;
4. Постійна робота над удосконаленням упаковки товару і його дизайну;
5. Стан внутрішньо магазинної атмосфери (музика, маршрути руху, освітлення, кольори);
Переглядів: 215
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: