МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Матеріали методичного забезпечення заняття.Матеріали контролю до підготовчого етапу заняття. 1. Етіологія і патогенез, класифікації дефектів твердих тканин зуба. 3. Види штучних коронок, показання до застосування.
Матеріали методичного забезпечення основного етапу заняття. А – питання для контролю. 1. Етіологія виникнення та клініко-морфологічні зміни поступово супроводжуючі дефекти зубних рядів. 2.Види деформацій положення зубів обмежуючих дефекти зубних рядів. Феномен Попова-Годона. 4. Показання та противопоказання до застосування мостоподібних протезів та вимоги до них. 5.Класифікації дефектів зубих рядів по А.І.Бетельману, Кеннеді. 6. Конструктивні елементи мостоподібних протезів,типи опорних елементів , типи промивного простору недоліки та переваги останніх в залежності від клінічної ситуації. 7. Особливості препарування опорних зубів під опорні коронки мостоподібних протезів. 8. Клініко-лабораторні етапи отримання відбитку та моделювання проміжної частини цільно-металевого мостоподібного протезу. 9. Клініко-лабораторні етапи та моделювання проміжної частини комбінованого мостоподібного протезу
Б – тести для контролю.
Завдання 1. Односторонній дистально необмежений (кінцевий) дефект зубного ряду, за класифікацією Кеннеді, відноситься до: Завдання 2. Дефект зубного ряду в області передніх зубів, за класифікацією Кеннеді, відноситься до: Завдання 3. Не має підкласів клас за Кеннеді: Завдання 4. Підклас в класифікації Кеннеді означає: Завдання 5. Незнімні мостоподібні протези відновлюють жувальну ефективність до: Завдання 6. Незнімні мостоподібні протези за способом передачі жувального тиску відносяться до: Завдання 7. Опорами незнімного мостоподібного протеза можуть бути: Переглядів: 525 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|