Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вироблення, вибір та виконання стратегії.

Стратегія і тактика.

Стратегія являє собою детальний всеохоплюючий комплексний план, що розробляється на перспективу, і повинен сприяти досягненню місії організації та досягненню її цілей.

Тактика це плани на короткі терміни, які розробляються на рівні керівників середньої ланки.

 

Література:

1.Шегда А.В. Менеджмент // Функції менеджменту. - №5 – 2002 – С. 117-120.

2.Гольдштейн Г.Я. Основи менеджменту // №8 – 1997 – С. 62-77.

3.Бєсєдін М.О., Нагаєв В.М. Основи менеджменту // Функції управління. - №3 – 2005 – С. 118-140.

Вироблення, вибір та виконання стратегії.

*******

Стратегія фірми –це розрахована на перспективу система мір, наділяючи досягнення певних намічених компанією цілей. Суть виконання та реалізації стратегії складається у тому, щоб вибрати потрібний напрямок розвитку з багато кількісних альтернатив та спрямувати виробничо-господарчу діяльність по обраному шляху.

Вироблення стратегії виконується на вищому рівні управління та базується на вирішенні наступних задач: розробка стратегічних цілей компанії; оцінка її можливостей та ресурсів.

У процесі виконання стратегії виробляється: оцінка потенціалу фірми, її можливостей і ресурсів для досягнення загальних цілей; аналіз внутрішніх факторів; оцінка альтернативних напрямків діяльності фірми та вибір оптимальних варіантів для досягнення негайних планів функціонування та розвитку фірми.

На основі проведеного аналізу в процесі розробки стратегії формується стратегічне мислення шляхом согласування з управлінським лінійним апаратом концепції розвитку фірми у цілому; рекомендація нових стратегій розвитку.

 

Література:

1.Шегда А.В. Менеджмент // Функції менеджменту. - №5 – 2002 – С. 117-120.

2.Гольдштейн Г.Я. Основи менеджменту // №8 – 1997 – С. 62-77.

3.Бєсєдін М.О., Нагаєв В.М. Основи менеджменту // Функції управління. - №3 – 2005 – С. 118-140.

 

2.9. Бізнес-планування.

Бізнес-план – письмовий документ, в якому викладено сутність і способи реалізації підприємницької ідеї, охарактеризовано ринкові, організаційні та фінансові аспекти майбутнього бізнесу й особливості управління ним.

У ринковій системі бізнес-план виконує дві важливі й практично значущі функції: зовнішню (ознайомлення заінтересованих ділових людей із сутністю та ефективністю реалізації нової підприємницької ідеї) і внутрішню (розробка системи управління реалізацією підприємницького проекту).

Логіка розробки бізнес-плану підприємницької діяльності наведена на рис.

Рис. Логіка розробки бізнес-плану підприємницької діяльності

Література:

1.Шегда А.В. Менеджмент // Функції менеджменту. - №5 – 2002 – С. 117-120.

2.Гольдштейн Г.Я. Основи менеджменту // №8 – 1997 – С. 62-77.

3.Бєсєдін М.О., Нагаєв В.М. Основи менеджменту // Функції управління. - №3 – 2005 – С. 118-140.

2.10. Складові бізнес-плану та їх особливості.

· Резюме. Повідомлення про наміри: короткий огляд бізнес-проекту, його ключових і важливих проектів;

· Галузь, форма та її продукція: поточна ситуація і тенденції розвитку галузі, опис продукту, стратегія фірми, права власності.

· Дослідження ринку: характеристика ринку продукту, цільовий ринок бізнесу, місцезнаходження фірми, оцінка впливу чинників.

· Маркетинг-план: стратегія маркетингу, очікувані обсяги продажу.

· Виробничий план: основні виробничі операції, машини та устаткування, приміщення, сировина, матеріали, комплектуючі вироби.

· Організаційний план: форма організації бізнесу, потреба в персоналі, власники бізнесу, менеджери, організація управління, кадрова політика.

· Оцінка ризиків: типи можливих ризиків, способи реагування на загрози для бізнесу.

· Фінансовий план: прибуток і збитки, план руху готівки, плановий баланс, фінансові коефіцієнти.

Література:

1.Шегда А.В. Менеджмент // Функції менеджменту. - №5 – 2002 – С. 117-120.

2.Гольдштейн Г.Я. Основи менеджменту // №8 – 1997 – С. 62-77.

3.Бєсєдін М.О., Нагаєв В.М. Основи менеджменту // Функції управління. - №3 – 2005 – С. 118-140.

2.11. Процес створення бізнес-плану для нового та існуючого підприємства.

Презентація бізнес-плану туристичного підприємства існуючого підприємства:

 




Переглядів: 149

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.