МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Вироблення, вибір та виконання стратегії.Стратегія і тактика. Стратегія являє собою детальний всеохоплюючий комплексний план, що розробляється на перспективу, і повинен сприяти досягненню місії організації та досягненню її цілей. Тактика – це плани на короткі терміни, які розробляються на рівні керівників середньої ланки.
Література: 1.Шегда А.В. Менеджмент // Функції менеджменту. - №5 – 2002 – С. 117-120. 2.Гольдштейн Г.Я. Основи менеджменту // №8 – 1997 – С. 62-77. 3.Бєсєдін М.О., Нагаєв В.М. Основи менеджменту // Функції управління. - №3 – 2005 – С. 118-140. Вироблення, вибір та виконання стратегії. ******* Стратегія фірми –це розрахована на перспективу система мір, наділяючи досягнення певних намічених компанією цілей. Суть виконання та реалізації стратегії складається у тому, щоб вибрати потрібний напрямок розвитку з багато кількісних альтернатив та спрямувати виробничо-господарчу діяльність по обраному шляху. Вироблення стратегії виконується на вищому рівні управління та базується на вирішенні наступних задач: розробка стратегічних цілей компанії; оцінка її можливостей та ресурсів. У процесі виконання стратегії виробляється: оцінка потенціалу фірми, її можливостей і ресурсів для досягнення загальних цілей; аналіз внутрішніх факторів; оцінка альтернативних напрямків діяльності фірми та вибір оптимальних варіантів для досягнення негайних планів функціонування та розвитку фірми. На основі проведеного аналізу в процесі розробки стратегії формується стратегічне мислення шляхом согласування з управлінським лінійним апаратом концепції розвитку фірми у цілому; рекомендація нових стратегій розвитку.
Література: 1.Шегда А.В. Менеджмент // Функції менеджменту. - №5 – 2002 – С. 117-120. 2.Гольдштейн Г.Я. Основи менеджменту // №8 – 1997 – С. 62-77. 3.Бєсєдін М.О., Нагаєв В.М. Основи менеджменту // Функції управління. - №3 – 2005 – С. 118-140.
2.9. Бізнес-планування. Бізнес-план – письмовий документ, в якому викладено сутність і способи реалізації підприємницької ідеї, охарактеризовано ринкові, організаційні та фінансові аспекти майбутнього бізнесу й особливості управління ним. У ринковій системі бізнес-план виконує дві важливі й практично значущі функції: зовнішню (ознайомлення заінтересованих ділових людей із сутністю та ефективністю реалізації нової підприємницької ідеї) і внутрішню (розробка системи управління реалізацією підприємницького проекту). Логіка розробки бізнес-плану підприємницької діяльності наведена на рис. Рис. Логіка розробки бізнес-плану підприємницької діяльності Література: 1.Шегда А.В. Менеджмент // Функції менеджменту. - №5 – 2002 – С. 117-120. 2.Гольдштейн Г.Я. Основи менеджменту // №8 – 1997 – С. 62-77. 3.Бєсєдін М.О., Нагаєв В.М. Основи менеджменту // Функції управління. - №3 – 2005 – С. 118-140. 2.10. Складові бізнес-плану та їх особливості. · Резюме. Повідомлення про наміри: короткий огляд бізнес-проекту, його ключових і важливих проектів; · Галузь, форма та її продукція: поточна ситуація і тенденції розвитку галузі, опис продукту, стратегія фірми, права власності. · Дослідження ринку: характеристика ринку продукту, цільовий ринок бізнесу, місцезнаходження фірми, оцінка впливу чинників. · Маркетинг-план: стратегія маркетингу, очікувані обсяги продажу. · Виробничий план: основні виробничі операції, машини та устаткування, приміщення, сировина, матеріали, комплектуючі вироби. · Організаційний план: форма організації бізнесу, потреба в персоналі, власники бізнесу, менеджери, організація управління, кадрова політика. · Оцінка ризиків: типи можливих ризиків, способи реагування на загрози для бізнесу. · Фінансовий план: прибуток і збитки, план руху готівки, плановий баланс, фінансові коефіцієнти. Література: 1.Шегда А.В. Менеджмент // Функції менеджменту. - №5 – 2002 – С. 117-120. 2.Гольдштейн Г.Я. Основи менеджменту // №8 – 1997 – С. 62-77. 3.Бєсєдін М.О., Нагаєв В.М. Основи менеджменту // Функції управління. - №3 – 2005 – С. 118-140. 2.11. Процес створення бізнес-плану для нового та існуючого підприємства. Презентація бізнес-плану туристичного підприємства існуючого підприємства:
Переглядів: 149 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|