Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальний опис особистості у професійній освіті

Структура особистості має статистичну та динамічну характеристики. Основними компонентами статистичної характеристики є досвід, типологічні властивості особистості, функціональні механізми психіки. Динаміка особистості включає діяльність, розвиток і поетапність розвитку провідних видів діяльності.

Ці компоненти структури особистості є узагальненими й формуються в процесі всієї життєдіяльності та освіти особистості. При цьому кожному зі ступенів освіти властиве формування певних її характеристик.

Викладачеві необхідно чітко усвідомити, які компоненти структури особистості формуються під час засвоєння його навчального курсу. При цьому слід враховувати, що в процесі освіти здійснюється формування особистості в цілому. Але цей процес має свої особистості. Відповідно до яких цілі навчання можуть реалізовуватись з розвитком у часі. Для формування спрямованості, комунікативних здібностей та інших якостей потрібен час. Це довгострокові цілі, які слід ставити до всього процесу навчання. Вони не повною мірою залежать від змісту навчального матеріалу. Специфіки навчального предмета і не можуть бути сформовані тільки у наслідок навчання. Тому цей компонент структури особистості формується в межах виховної роботи безпосередньо й у процесі навчання на уроці опосередковано.

Для опису базових якостей особистості варто прийняти, що учень приходить у професійний навчальний заклад, маючи вже певний досвід і сформовані якості, певні потреби й мотиви навчання.

Викладач мусить проаналізувати особистість учня і встановити способи її подальшого формування. При цьому мета навчання змальовує образ тієї особистості, яку необхідно в остаточному підсумку сформувати на певному етапі професійної безперервної освіти.

Професійна спрямованість охоплює усвідомлене бажання виконати якісно передбачувану професійну діяльність, інтерес до неї, розуміння важливості цієї діяльності ц відповідній професійній сфері.

Професійна компетентність виражається у формі певного переліку професійних умінь, які обираються з функціональної структури діяльності майбутнього фахівця. Функціональна структура діяльності, як відзначалося, є переліком професійних умінь, необхідних фахівцеві для вирішення його професійних завдань. Саме ці уміння і визначають стратегічну мету навчання. Вони формуються поетапно, шляхом засвоєння різних дисциплін. В оперативній меті навчання конкретної дисципліни ці вміння відбиваються тільки частково, чим визначаються трансформація стратегічної мети навчання в уміння учнів.

Комунікативна готовність виявляється в умінні пояснити сутність тих явищ і процесів, що є основою професійних умінь, а також у здатності описати майбутню діяльність, відстояти власну думку.

Економічна обізнаність і правова компетентність виявляються в умінні визначати економічну доцільність того чи іншого явища, застосування приладу, устаткування, методів розрахунку тощо, а також у знанні правових питань, пов’язаних зі здійсненням певних виробничих процесів і явищ.

 

 




Переглядів: 233

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.