МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Основні етапи маркетингового дослідженняПлан Вступ 2 1. Основні етапи маркетингового дослідження 3 2. Методи маркетингового дослідження 6 3. Інструменти маркетингового дослідження 9 Висновки 11 Список рекомендованої літератури 12
Вступ Тема лекції: “ Маркетингові дослідження”. Мета: розглянути основні етапи маркетингового дослідження і інструменти за допомогою яких воно здійснюється. Маркетингові дослідження – це проектування, збирання, оброблення та аналіз даних, які потребують спеціального дослідження конкретної маркетингової проблеми. Підприємство може проводити маркетингові дослідження власними силами, а також отримати результати досліджень, замовляючи їх спеціалізованим фірмам. Великі підприємства, зазвичай, мають власні відділи маркетингових досліджень, у складі яких є фахівці з моделювання, соціологи, психологи, розробники планів досліджень. Після вивчення даної теми Ви повинні знати: - з яких етапів складається маркетингове дослідження; - які є основні методи збору даних; - які основні інструменти збору даних.
Основні етапи маркетингового дослідження Якщо зовнішня і внутрішня інформація, яка систематично накопичується у МІС за допомогою моніторингу ринку, виявляється недостатньою, виникає потреба у проведенні спеціальних досліджень різних маркетингових проблем. Маркетингові дослідження – це систематичне збирання, оброблення та аналіз даних з метою прийняття обґрунтованих маркетингових рішень. Процес маркетингового дослідження проходить у декілька етапів, які схематично зображені на рис. 1. Визначення проблеми і формулювання цілей дослідження
Збирання і аналіз вторинної інформації (“кабінетні” дослідження) Складання плану збирання первинної інформації
Збирання і аналіз первинної інформації (“польові” дослідження)
Підготовка та подання звіту Рис.1. Процес маркетингового дослідження. На першому етапі необхідно визначити проблему дослідження і сформулювати його цілі, які мають бути чітко окреслені й реальні. Проблема – це суперечлива ситуація, складне питання, яке потребує вирішення. Алгоритм визначення проблеми містить три послідовні кроки: 1. виявлення проблем – симптомів; 2. визначення базових проблем або причин ситуації, що склалася; 3. визначення альтернативних шляхів вирішення проблем. До проблем – симптомів можна віднести: - зменшення прибутку; - скорочення частки ринку; - скарги споживачів; - зменшення кількості замовлень. Проблема – симптом має бути зіставлена з проблемою – причиною, серед яких можна виділити: - дії конкурентів; - зміни зовнішнього середовища; - поведінка споживачів; - зміни в діяльності самої компанії. Після того як виявлено причину (базову проблему), визначають альтернативні підходи до її вирішення. Цілі дослідження бувають: • пошуковими, тобто передбачати збирання певних попередніх даних, на підставі яких можна виробити гіпотезу; • описовими, тобто передбачати опис певної проблеми (явища); • експериментальними, тобто передбачати перевірку гіпотези про певний причинно-наслідковий зв’язок між досліджуваними явищами. Переглядів: 1522 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|