Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні етапи маркетингового дослідження

План

Вступ 2

1. Основні етапи маркетингового дослідження 3

2. Методи маркетингового дослідження 6

3. Інструменти маркетингового дослідження 9

Висновки 11

Список рекомендованої літератури 12

 

 

Вступ

Тема лекції: “ Маркетингові дослідження”.

Мета: розглянути основні етапи маркетингового дослідження і інструменти за допомогою яких воно здійснюється.

Маркетингові дослідження – це проектування, збирання, оброблення та аналіз даних, які потребують спеціального дослідження конкретної маркетингової проблеми.

Підприємство може проводити маркетингові дослідження власними силами, а також отримати результати досліджень, замовляючи їх спеціалізованим фірмам. Великі підприємства, зазвичай, мають власні відділи маркетингових досліджень, у складі яких є фахівці з моделювання, соціологи, психологи, розробники планів досліджень.

Після вивчення даної теми Ви повинні знати:

- з яких етапів складається маркетингове дослідження;

- які є основні методи збору даних;

- які основні інструменти збору даних.

 


Основні етапи маркетингового дослідження

Якщо зовнішня і внутрішня інформація, яка систематично накопичується у МІС за допомогою моніторингу ринку, виявляється недостатньою, виникає потреба у проведенні спеціальних досліджень різних маркетингових проблем.

Маркетингові дослідження – це систематичне збирання, оброблення та аналіз даних з метою прийняття обґрунтованих маркетингових рішень.

Процес маркетингового дослідження проходить у декілька етапів, які схематично зображені на рис. 1.

Визначення проблеми і формулювання цілей дослідження

 

Збирання і аналіз вторинної інформації (“кабінетні” дослідження)

Складання плану збирання первинної інформації

 

Збирання і аналіз первинної інформації (“польові” дослідження)

 

Підготовка та подання звіту

Рис.1. Процес маркетингового дослідження.

На першому етапі необхідно визначити проблему дослідження і сформулюва­ти його цілі, які мають бути чітко окреслені й реальні.

Проблема – це суперечлива ситуація, складне питання, яке потребує вирішення. Алгоритм визначення проблеми містить три послідовні кроки:

1. виявлення проблем – симптомів;

2. визначення базових проблем або причин ситуації, що склалася;

3. визначення альтернативних шляхів вирішення проблем.

До проблем – симптомів можна віднести:

- зменшення прибутку;

- скорочення частки ринку;

- скарги споживачів;

- зменшення кількості замовлень.

Проблема – симптом має бути зіставлена з проблемою – причиною, серед яких можна виділити:

- дії конкурентів;

- зміни зовнішнього середовища;

- поведінка споживачів;

- зміни в діяльності самої компанії.

Після того як виявлено причину (базову проблему), визначають альтернативні підходи до її вирішення.

Цілі дослідження бувають:

пошуковими, тобто передбачати збирання певних попередніх даних, на підставі яких можна виробити гіпотезу;

описовими, тобто передбачати опис певної проблеми (явища);

експериментальними, тобто передбачати перевірку гіпотези про певний причинно-наслідковий зв’язок між досліджуваними явищами.




Переглядів: 1522

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.