Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Висновки

Для успішного функціонування підприємству необхідна велика кількість інформації про ринок і його макросередовище. Для того на підприємствах створюють маркетингові інформаційні системи (МІС). До складу МІС входять чотири допоміжні системи.

Перша – система внутрішньої звітності, яка відображає показники поточ­ного збуту, витрат, обсяги матеріальних запасів, наявність готівки, дані про креди­торську та дебіторську заборгованість тощо.

Друга – система збору зовнішньої поточної маркетингової інформації, за допомогою якої здійснюється моніторинг макро- і мікросередовища.

Якщо виникає потреба у глибшому вивченні окремих маркетингових проблем, то використовують третю складову МІС – систему маркетингових досліджень.

Оброблення і аналіз усіх отриманих даних виконують за допомогою четвертої складової МІС – системи аналізу маркетингової інформації, яка складається із статистичного банку та банку моделей.

Проведення маркетингових досліджень потребує їх ретельного планування. Спочатку в ході “кабінетних досліджень” збирають вторинну інформацію. Збирання первинної інформації здійснюється у процесі “польових” досліджень і потребує вибору методу дослідження (спостереження, опитування, “панель”, експеримент, імітація), підбору репрезентативної вибірки, підготовки знарядь дослідження (анкет, електронних чи механічних пристроїв), визначення способу зв’язку з аудиторією (телефон, пошта, особисте інтерв’ю). Отримані дані потребують ретельного оброблення та аналізу.

 

Список рекомендованої літератури:

1) Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс. – М.: Видавничий дім “Вільямс”, 2001.

2) Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра, 2002. – С. 60-139.

3) Герасимчук Б.Г. Маркетинг. – К.: Вища школа, 1994.

4) Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник. – Львів: НУ “Львівська політехніка”, 2002. – С.33-38.

5) Маркетинг: Учебник /А.Н. Романов. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. – С. 48-122.

6) Петруня Ю.Є. Маркетинг: Навч. посібник. – К.: Знання, 2007. – С. 70-90.

 




Переглядів: 168

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.