МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
ВисновкиДля успішного функціонування підприємству необхідна велика кількість інформації про ринок і його макросередовище. Для того на підприємствах створюють маркетингові інформаційні системи (МІС). До складу МІС входять чотири допоміжні системи. Перша – система внутрішньої звітності, яка відображає показники поточного збуту, витрат, обсяги матеріальних запасів, наявність готівки, дані про кредиторську та дебіторську заборгованість тощо. Друга – система збору зовнішньої поточної маркетингової інформації, за допомогою якої здійснюється моніторинг макро- і мікросередовища. Якщо виникає потреба у глибшому вивченні окремих маркетингових проблем, то використовують третю складову МІС – систему маркетингових досліджень. Оброблення і аналіз усіх отриманих даних виконують за допомогою четвертої складової МІС – системи аналізу маркетингової інформації, яка складається із статистичного банку та банку моделей. Проведення маркетингових досліджень потребує їх ретельного планування. Спочатку в ході “кабінетних досліджень” збирають вторинну інформацію. Збирання первинної інформації здійснюється у процесі “польових” досліджень і потребує вибору методу дослідження (спостереження, опитування, “панель”, експеримент, імітація), підбору репрезентативної вибірки, підготовки знарядь дослідження (анкет, електронних чи механічних пристроїв), визначення способу зв’язку з аудиторією (телефон, пошта, особисте інтерв’ю). Отримані дані потребують ретельного оброблення та аналізу.
Список рекомендованої літератури: 1) Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс. – М.: Видавничий дім “Вільямс”, 2001. 2) Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра, 2002. – С. 60-139. 3) Герасимчук Б.Г. Маркетинг. – К.: Вища школа, 1994. 4) Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник. – Львів: НУ “Львівська політехніка”, 2002. – С.33-38. 5) Маркетинг: Учебник /А.Н. Романов. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. – С. 48-122. 6) Петруня Ю.Є. Маркетинг: Навч. посібник. – К.: Знання, 2007. – С. 70-90.
Переглядів: 168 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|