МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Загальна схема виготовленняКонструктивно ракетні двигуни на твердому паливі (РДТП) мають такі частини: корпус, передне і задне днища, стикувальні шпангоути, сопловий блок, діафрагми, теплозахисне покриття (ТЗП), запалювач, паливо та іші деталі (рис. 1). Рис. 1. Схема ракетного двигуна на твердому паливі: 1 - корпус; 2 - стикувальний шпангоут; 3 - передне днище; 4 - хвостовий вщсж; 5 - система керування вектором тяги; 6 - задне днище; 7 - сопловий блок;8 - запальник; 9 - тверде паливо
РДТП бувають з металевими і неметалевими корпусами. Для металевих корпусів використовуються сталі типу Х18Н9Т і титанові сплави. Неметалеві корпуси виготовляються із скляних пластиків або композицшних матеріалів, на основі боровольфрамових і вуглецевографггаих волокон з епоксидними смолами. Застосування неметалевих матеріалів дае можливють зниження маси двигуна до 30% у порівнянні з металевими і підвищенню корозійної стійкості. Загальна схема виготовлення РДТП мае такі етапи: 1. Виготовлення корпусу. 2. Виготовлення днищ (якщо вони виготовляються окремо від корпусу). 3. Виготовлення соплового блока. 4. Складання переднього днища з корпусом (якщо воно виготовлене окремо). 5. Підготування внутршньої поверхні корпусу для нанесения ТЗП. 6. Нанесения ТЗП і його полімеризащя. 7. Заливания паливної маси у корпус і її полімеризащя. 8. Встановлення соплового блока в задне днище. 9. Стикування заднього днища (якщо воно виготовлене окремо). 10. Контроль і випробовування двигуна. 11. Консервация двигуна. До цехів і підприемств, які виготовляють РДТП, ставляться такі технічні вимоги: 1) цех або шдприемство повинні розташовуватись далеко від населених місць; 2) складальні цехи зовні повинні бути загороджені земляними валами; 3) цехи повинні мати потужну систему пожежогасння та декшька аварійних виходів; 4) електричне обладнання цехів повинно бути пожежобезпечним; 5) вологість повітря у цехах повинна бути не вище 70%; 6) швидкість переміщення підйомних кранів не повинна перевищувати встановлені норми; 7) складальні дільниці цехів повинні бути ізольовані одна від одної; 8) забороняється використання в цехах обладнання без спещальних паспортів. До процесу складання ставляться наступиі вимоги: 1) забезпечення точного центрування вах деталей та вузлів; 2) всі деталі та вузли повинні бути взаемозамінними; 3) зазори між корпусом РДТП і ложементами монтажних візків не допускаються; 4) неперпендикулярність торцевих стикувальних шпангоуттв до базової повздовжньої осі повинна бути не бшьше 3 мм; закрутка переднього стикувального шпангоута відносно заднього по однойменних площинах стабілізації повинна бути не більше 1 -2кутових хвилин; 5) співвісність і зміщення осей і сопла повинн! відповідати вимогам креслення. Переглядів: 347 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|