Загальне складання двигуна починаеться з комплектації та контролю всіх вузлів. Після чого двигун передається на стенд заливания паливної маси. Заливания виконуеться через декілька трубопроводів з використанням розбірних стержнів, які формують центральний канал заряду. Для запобігання зсідання заряду при полімеризації на внутрішню поверхню корпусу встановлюються каучукові прокладки, які виконують роль компенсаторів і не дають заряду відриватись від стінки корпусу. Полімеризація заряду триває 200 годин у залежності від габаритів двигуна. Після полімеризації радіографичними методами, які дозволяють виявляти зазори між ТЗП корпусу і зарядом, контролюється щільність скріплення заряду з корпусом двигуна. Суцільність заряду (виявлення трищін, раковин, відшарування та інших дефектів паливної маси) контролюється методом рентгеноскопії і гама-дефектоскопії. Перед контролем виймаються центральні стержні. Після контролю заряду стикуються заднє днище (коли воно окремо) і сопловий блок, а також інші вузли і деталі керування вектором тяги. Двигуни на спеціальних стендах проходять імітаційні випробовування для визначення працездатності системи керування тягою. На інших стендах двигуни випробовуються на міцність і герметичність, визначається їх вага, контолюються вихідні геометричні параметри, встановлюються координати центрів мас та моменти інерцій конструкції. Двигуни фарбуються, консервуються і передаються до загального складання носія.
Вибірково двигуни проходять вогневі випробовування для встановлення їх актеристик, у складі яких визначається рівень тяги та ерозійна стійкість соплових вкладишів.
Переглядів: 236
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: