Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Складання і випробовування РДТП

 

Загальне складання двигуна починаеться з комплектації та контролю всіх вузлів. Після чого двигун передається на стенд заливания паливної маси. Заливания виконуеться через декілька трубопроводів з використанням розбірних стержнів, які формують центральний канал заряду. Для запобігання зсідання заряду при полімеризації на внутрішню поверхню корпусу встановлюються каучукові прокладки, які виконують роль компенсаторів і не дають заряду відриватись від стінки корпусу. Полімеризація заряду триває 200 годин у залежності від габаритів двигуна. Після полімеризації радіографичними методами, які дозволяють виявляти зазори між ТЗП корпусу і зарядом, контролюється щільність скріплення заряду з корпусом двигуна. Суцільність заряду (виявлення трищін, раковин, відшарування та інших дефектів паливної маси) контролюється методом рентгеноскопії і гама-дефектоскопії. Перед контролем виймаються центральні стержні. Після контролю заряду стикуються заднє днище (коли воно окремо) і сопловий блок, а також інші вузли і деталі керування вектором тяги. Двигуни на спеціальних стендах проходять імітаційні випробовування для визначення працездатності системи керування тягою. На інших стендах двигуни випробовуються на міцність і герметичність, визначається їх вага, контолюються вихідні геометричні параметри, встановлюються координати центрів мас та моменти інерцій конструкції. Двигуни фарбуються, консервуються і передаються до загального складання носія.

Вибірково двигуни проходять вогневі випробовування для встановлення їх актеристик, у складі яких визначається рівень тяги та ерозійна стійкість соплових вкладишів.

 




Переглядів: 236

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.