Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМА 40. Фінансовий облік розрахунків з постачальниками та підрядниками за товари (роботи, послуги)

План

Вступ

1. Сутність, визнання, оцінка і класифікація поточної кредиторської заборгованості, значення та завдання її обліку

  1. Характеристика фінансово-господарської діяльності та постановки обліку на підприємстві (суб’єкті дослідження)
  2. Документальне оформлення розрахунків з постачальниками (підрядниками) за товари (виконані роботи, надані послуги)
  3. Синтетичний і аналітичний облік розрахунків з постачальни­ками (підрядниками) за товари (роботи, послуги)
  4. Відображення інформації про розрахунки з постачальниками (підрядниками) за товари (роботи, послуги) у фінансовій звітності
  5. Використання інформаційних технологій в обліку розрахунків з постачальниками (підрядниками) за товари (роботи, послуги)

або

  1. Напрями вдосконалення обліку розрахунків з постачальниками (підрядниками) за товари (роботи, послуги)

Висновки та пропозиції

 

У вступі необхідно розкрити значення розрахунків з постачальниками (підрядниками) в діяльності підприємства. Навести прізвища авторів, які досліджували вказану проблематику. Вказати мету та завдання, визначити об’єкт і суб’єкт, методи та інформаційну базу дослідження.

У першому питанні відповідно до П(С)БО 2 «Баланс» та П(С)БО 11 «Зобов’язання» визначити сутність, види, порядок визнання та оцінки поточних зобов’язань, а також розкрити відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» значення та завдання обліку поточних зобов’язань за товари (роботи, послуги).

У другому питанні розкрити особливості господарської діяльності досліджуваного підприємства, описати його організаційну структуру управління, структуру бухгалтерії, розподіл функцій працівників бухгалтерії, описати Наказ про облікову політику підприємства та форму бухгалтерського обліку. Показати динаміку діяльності підприємства в абсолютній сумі та розрахувати темпи росту й приросту за три останніх роки. Дати оцінку стану активів і пасивів підприємства, розрахувати показники його платоспроможності, ліквідності та рентабельності.

У третьому питанні відповідно до Закону України «Про бух­галтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Положення про документальне забезпечення записів в бухгалтерському обліку визначити порядок документального оформлення виникнення та погашення поточних зобов’язань підприємства за товари (роботи, послуги). Теоретичний матеріал необхідно підкріпити конкретними практичними даними суб’єкта дослідження з посиланням на додатки (товарні документи, платіжні інструменти, виписки банку).

У четвертому питанні охарактеризувати рахунок 63 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками», розкрити синтетичний та аналітичний облік поточних зобов’язань за товари (роботи, послуги) з використанням практичних даних суб’єкта дослідження та посиланням на додатки (Головна книга, реєстри аналітичного обліку). Показати нетипову кореспонденцію або недоліки в обліку досліджуваного підприємства (див. розділ «Структура і правила оформлення роботи»).

У п’ятому питанні розкрити, в якій формі фінансової звітності та в яких статтях відображається інформація про розрахунки з постачальниками (підрядниками) за товари (роботи, послуги).

У шостому питанні, залежно від вибору одного з двох запропонованих питань, розкрити:

- який порядок автоматизації обліку розрахунків з постачальниками (підрядниками) за товари (роботи, послуги);

- які технічні, методичні та організаційні напрями вдосконалення обліку розрахунків з постачальниками (підрядниками) за товари (роботи, послуги) (вдосконалення організації обліку, документального оформлення, складання реєстрів обліку або впровадження комп’ютерних технологій).

У висновках та пропозиціях узагальнити результати дослідження обліку розрахунків з постачальниками (підрядниками) за товари (роботи, послуги) і вказати напрями його удосконалення.

У додатки включити: витяг зі статуту підприємства; схему організаційної структури управління підприємством; Наказ про облікову політику підприємства; посадову інструкцію бухгалтера, що веде облік розрахунків з постачальниками (підрядниками); первинні документи; облікові реєстри за основними рахунками теми; Головну книгу; фінансову звітність за три роки.

Література: 1,6-11,16,17,19,21,23,24,25,27,30-33,35-37,40,43,44, 47,52,54,55,57,58,59,62,64,65,66,67,68,69,71,79,87,88,89,94,96,97,100, 103,105,114,127,128,131,133,134,135,137,139,140,142,143,146,148.




Переглядів: 462

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.