Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Класифікація питань за умовами їх використання.

Питання анкети різняться між собою за змістом і формою.

Розподіл питань з утримання обумовлено характером інформації, яку представляє відповідь на те чи інше питання. Інформація про факти і ставленні до них, про норми і мотиви поведінки, про інтенсивність думки, про поведінку в сьогоденні і минулому є підставою розподілу їх за змістом.

По формі питання діляться на три основні групи: 1) відкриті, закриті та напівзакриті, 2) прямі і непрямі; 3) особисті і безособові.

1) Питання відкритого типу передбачає вільну форму відповіді: «Скажіть, будь ласка, що могло б сприяти підвищенню Вашого інтересу до роботи? »

Питання закритого типу: « Що Вам подобається у Вашій роботі? Просимо відзначити ті з перелічених нижче варіантів, які збігаються з Вашою думкою: 1) різноманітна робота, 2) робота, що вимагає кмітливості; 3) не викликає фізичної перевтоми, 4) хороший заробіток». Питання напівзакритого типу заснований на додаванні до списку відповідей фрази: «Інші (моменти, причини, мотиви і т. д.). Вкажіть, які саме ". Питання як би розшифровується, дає можливість не тільки вибрати один з тих відповідей, які наводяться в анкеті, а й висловити щось своє.

2) Друга група питань по формі - прямі і непрямі. Прямий- це питання як би «в лоб»: «Чи приносить Вам робота моральне задоволення або Ви працюєте заради грошей?». Такі питання застосовуються лише для отримання інформації про наявність чи відсутність факту. Коли мова йде про думку або мотиви поведінки, пряме запитання слід замінити непрямим : «Якби сталося так, що Вам знову довелося вибирати професію, то обрали б Ви свою нинішню професію? ».

3) Третя група питань по формі - особисті «Як Ви вважаєте ...» і безособові «Деякі вважають, що ...».

Зазвичай в анкеті чергуються відкриті і закриті, прямі й непрямі, особисті і безособові питання.

Перед дослідником, який проводить соціологічне опитування, постійно стоїть проблема достовірності одержуваної інформації. Перевірка та контроль достовірності даних опитування здійснюються рядом способів. Один з них - контрольні питання.

У групі запитань на одну і ту ж тему неважко вибрати основні та контрольні. Роль основного може грати те питання, яке задається в більш широкому смисловому діапазоні, в прямій формі. Робітникові пропонується запитання: «Відзначте на шкалі то судження, яке відповідає Вашій думці: 1) роботою цілком задоволений, 2) скоріше задоволений, ніж незадоволений, 3) ставлюся до роботи байдуже, 4) швидше незадоволений, ніж задоволений; 5) абсолютно незадоволений; 6) не можу сказати ».

Для того щоб проконтролювати відповідь, слід задати такі контрольні питання: «Хотіли б Ви перейти на іншу роботу?» (Та , ні, не знаю) або «Припустимо, що з якихось причин Ви тимчасово не працюєте. Повернулися б Ви на своє колишнє місце роботи?! (Так, ні, не знаю) »,

Контрольні питання зазвичай розташовуються в анкеті на деякій відстані як від основного, так і один від одного.

 




Переглядів: 1571

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.