Вступна частина і встановлення контакту с респондентом (потрібно повідомити про організацію яка проводить дослідження, тему дослідження, роль респондента в дослідженні, потрібно наголосити на анонімності, подати інструкцію щодо заповнення анкети, повідомити про те, як інформація буде використовуватись).
Головна (змістовна) частина (потрібно побудувати дружні відносини с респондентом. У головній частині містяться запитання, найбільш масштабна частина. Поділяється на змістовні блоки).
Соціально – демографічна частина (містяться питання про соціально – демографічний статус респондента. Обов’язковими є п’ять питань: вік, стать, матеріальне становище, місце проживання, мова. Цей блок запитань розташовується у кінці.)
Заключна частина (вихід із інтерв’ю).
На початку анкети повинні йти найлегші питання (такі, як: «Чи трапляється Вам дивитися телевізор?»). Це додасть респонденту впевненості у своїх силах і дозволить розслабитися. Визначаючи зміст питань, необхідно врахувати наступні обставини. Питання має бути сфокусований на одній проблемі або темі, бути коротким і зрозумілим. Всі респонденти повинні розуміти поставлене питання однозначно і відповідати саме на нього, а не на свої варіанти його домислюючи. Питання слід формулювати у нейтральній тональності, без якоїсь позитивної або негативної оцінки розглянутої проблеми, формулювання питання не повинна схиляти респондента до відповіді, бажаного для дослідника.
Переглядів: 367
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: