1. Загальна організованість (опитування мусить бути проведене в ті терміни, які вказані в дослідженні та чітко за інструкцією)
2. Принцип репрезентативності (мусить опитувати тільки тих респондентів якв зазначені в інструкції)
3. Принцип вчасності.
4. Принцип крнфеденційності (інтерв’юєр не має право розповсюджувати інформаці. Про певних респондентів. Вся інформація повинна бути тільки в звітах )
5. Принцип добровільності (респондент сам вирішувати приймати чи не приймати участь у дослідженні)
6. Принцип якості
7. Принцип уніфікації( всі запитання формуються однаково, інтерв’юєр не може пояснювати запитання респонденту, неможливість внесення змін до інструментарію )
Переглядів: 3364
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: